Det var en snygg flykt, i flera sekunder

Robot
Det var en snygg flykt, i flera sekunder
Moderator | Testpilot

Såg ett streck över artikeln och trodde först min skärm hade fått någon repa.

Sluta skrämmas.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Varför inte byta UMP mot AKM?

Skägg.
10 Chambers

@Sviskon: Gillar UMP:en, den är sjukt dödlig på nära till medelavstånd. Särskild med silencer. Brukar ofta köra med ett långdistans (AKM, SKS, M4/16) och sedan ett närstrid (UMP, Vector, hagelbrakare).


signatur
Medlem

Någon som såg Sacriels customgames i pubg igår kväll? Väldigt roliga. Dom körde 96 pers utan kläder med stekpannor mot fyra personer som var vanligt beväpnade. ☺️ Bra stream för den som vill få lite pubg-tips då han är väldigt pedagogisk i sina förklaringar.

Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Ok fair enough. Lite lite skott till den bara

Skägg.
10 Chambers

@Sviskon: Haha, ja, sällan man tömmer två mag dock


signatur
Skägg.
10 Chambers
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: se om detta blir rätt.. Tror det är den första omgången, han körde på hela kvällen.

http://www.twitch.tv/collections/7cWVHJCkvBSynw

Moderator | Testpilot

@Carl Johansson-Sundelius: Skickade ett PM.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Leffe76:

Bra stream för den som vill få lite pubg-tips då han är väldigt pedagogisk i sina förklaringar.

Jo då, synd bara att är så osympatisk. Klarar inte att höra på honom en längre tid pga det. Vill man lära sig något av en toppspelare och samtidigt ha en trevlig upplevelse så är nog break ett bättre val.

Medlem

@Namn Namnsson: Kan hålla med om att han är något självgod, men tycker det är skönt att han inte skriker sig genom streamingen som många andra på twitch.
Ska kolla in Break, har inte koll på honom. Har inte kollat mycket streams alls innan pubg kom, som jag tycker funkar riktigt bra i det formatet.

Skägg.
10 Chambers

@Leffe76: Har kollat mycket på Aculite (tuben) senaste veckan. Spelar ofta ganska aggressivt men samtidigt taktiskt.


signatur
Medlem
Streck på FZ

Jag får också flera sneda "streck" på skärmen (på FZ).
Ska det vara så?

(Jag har en skärmdump, men hur får jag in den här?)


signatur

autograph

Medlem

Har FZ nån community för spel i PUBG?
Vet om GeeksGaming eller vad de heter, men det är till namnet bara. Ingen aning om hur det funkar eller används. Om det är öppet för alla eller slutet, osv.

Är det några som vill lira så hojta.. mina irl pals är för dåliga för att kasta sten så att säga.

Moderator | Testpilot
Skrivet av autograph:

Jag får också flera sneda "streck" på skärmen (på FZ).
Ska det vara så?

(Jag har en skärmdump, men hur får jag in den här?)

Jag skickade min till Calle. @Carl Johansson-Sundelius:

https://www.fz.se/medlem/carl%20johansson-sundelius


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

@Carl Johansson-Sundelius:Nä han var definitivt ingen campare i klippet jag kollade på, mycket drive by från Dacia.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

"Jag skickade min till Calle."

Tack, men jag kan inte bifoga min skärmdump som pm till Calle heller, det ser likadant ut i menyn.
När jag klickar på "Bild" så kommer bara HTML-kod för bild fram.


signatur

autograph

Skägg.
10 Chambers

@autograph: vi har koll på det, tack! Lite oklart vad det beror på dock.


signatur
Skägg.
10 Chambers

@zumo: det är absolut öppet, de har en Teamspeak där man kan mötas upp. Vi överväger också att starta upp en Discord-server.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

@autograph: vi har koll på det, tack! Lite oklart vad det beror på dock.

Ok. Så bra! Jag använder Chrome.

Men hur gör man när man infogar en bild här?
Jag har försökt på olika sätt utan att lyckas.


signatur

autograph

Moderator | Testpilot

@autograph: IMGUR eller annan bildlänkarsajt : )


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

@autograph: IMGUR eller annan bildlänkarsajt : )

Jo, men använder man då "Länk" eller "Bild" i menyn?
Det är lite oklart, för mig i alla fall. Jag brukar vanligtvis inte ha svårt med sånt här.
"Länk" fungerar för mig sedan tidigare, men "Bild" kan jag inte använda på något sätt. Hur använder man den?
Jag förstår att jag med "Länk" måste ladda upp bilden först.
Trodde att detta var enklare.
Finns det instruktioner eller guide här på FZ?


signatur

autograph

Moderator | Testpilot
Skrivet av autograph:

Jo, men använder man då "Länk" eller "Bild" i menyn?
Det är lite oklart, för mig i alla fall. Jag brukar vanligtvis inte ha svårt med sånt här.
"Länk" fungerar för mig sedan tidigare, men "Bild" kan jag inte använda på något sätt. Hur använder man den?
Jag förstår att jag med "Länk" måste ladda upp bilden först.
Trodde att detta var enklare.
Finns det instruktioner eller guide här på FZ?

Om du ska posta en bild här i forumet så använd bara [ img ] [ /img ] med bildlänk i mitten (utan mellanslag).


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

@zumo: det är absolut öppet, de har en Teamspeak där man kan mötas upp. Vi överväger också att starta upp en Discord-server.

Det hade varit riktigt skoj. Sitter där mycket och chattar med folk samt snackar när man spelar så det blir kanon. Gör gärna ett test med er för att hjälpa med att agera mod om det behöves!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ja det där var väl den klassiska "Leave all men behind"
(ja, ja inte riktigt så )

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

@zumo: det är absolut öppet, de har en Teamspeak där man kan mötas upp. Vi överväger också att starta upp en Discord-server.

Nu får var och en förstås göra som de vill, men jag föreslår ändå att man tar sig tid och läsa igenom eula'n.

För det är ju inte så att det sitter snälla tanter och farbröder och upplåter kapacitet i form av servrar, bandbredd, programmering och utvecklingstid för att dom bara är just snälla och vill ge dig något gratis, du betalar för tjänsten och det med din personliga information.

Och tror man inte på det så läs igenom vad som egentligen står här och vad dom kan göra med det dom samlat på sig,

Discord's Privacy Policy is changing. The updated Privacy Policy will be effective May 9, 2017 and is viewable here,
https://discordapp.com/privacy?next

.......Discord's Privacy Policy is changing. The updated Privacy Policy will be effective May 9, 2017 and is viewable here. IF YOU USE OUR SERVICE AFTER THAT DATE, YOU ARE CONFIRMING THAT YOU HAVE READ AND AGREE TO THE UPDATED PRIVACY POLICY.....

.....Information You Provide: We collect information from you when you voluntarily provide such information, such as when you register for access to the Services or use certain Services. Information we collect may include but not be limited to username, email address, and any messages, images or other content you send via the chat feature.........

.....Business Transfers: As we develop our business, we might sell or buy businesses or assets. In the event of a corporate sale, merger, reorganization, dissolution or similar event, your information may be part of the transferred assets......

.....Consent: We may transfer your information with your consent......

Vill man veta vad de samlar och vad de gör/kan göra så måste man läsa eula'n för de andra bolagen som nämns med.
.....In addition, we use Mixpanel Analytics, an analytics service provided by Mixpanel, Inc. (“Mixpanel”). For more information on how Mixpanel uses this data, please go to https://mixpanel.com/terms .........

Osv,
Fast egentligen "inget nytt under solen", för samma sak gäller för många av de sociala-medierna.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Om du ska posta en bild här i forumet så använd bara [ img ] [ /img ] med bildlänk i mitten (utan mellanslag).

Men då måste jag alltså först lägga upp bilden på en annan sida först, och sedan länka dit!?
Jag trodde att det var som på Facebook, att bara lägga in en bild direkt.


signatur

autograph

1
Skriv svar