Playstation Home lämnar betastadiet

Robot
Playstation Home lämnar betastadiet
Medlem
Playstation Home lämnar betastadiet

Måste väl erkänna att jag använt Home ett par gånger och senast var för någon vecka sedan. Det har tillkommit massor med intressanta delar men själva grunden är fortfarande densamma och därför faller det bort för mig... Jag har inget intresse av att gå omkring mållöst och spontant chatta med folk.. De hade stora planer för Home när de avslöjade det men inte ens hälften av det finns på plats. Vart är t.ex. Trophy-room där man skulle kunna visa upp allt man gjort? Allt man kan visa upp är fjantiga kläder...

Väldigt få människor som är målgrupp för detta.


signatur

- r4z0r -

Medlem

Spelar hellre Home på min amerikanska användare. För många fransmän och tyskar i EU-Home som inte kan tala engelska.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Usch, ja gillar inte Home, prövade det en gång.. gick runt o tittade lite, det var fin miljö o så kanske.. men det blir tråkigt. Jag skulle inte heller bara spontant hoppa på någon o börja snacka direkt. Man kan inte heller göra så mycket än, än att bara gå runt i byggnaderna och typ köpa kläder o möbler åt sin gubbe och sin lägenhet. Det liksom är tråkigt... för folk typ står stilla i grupper typ utomhus o snackar med varann, skittråkigt.. inget händer.. det är så.. tomt på ett vis.

Medlem

det skulle intergeras med mer saker som att kunna ta skateboarden, cykel, mer som städer. ta en tur i bilen kanske. men saken är den att med deras uppdateringar så är det möjlighet, det bara handlar om att dom tar ett steg i taget och vad som är viktigast först. ser ingen större användning av det, men det kan bli.

Medlem

Loggar in då och då och tittar. En rolig idé men det behövs mer känns det som. I början talades det t.ex. om att man skulle kunna samlas "hemma" hos någon för att sedan alla hoppa in i t.ex. BC2 och joina samma server. Men den funktionen har jag inte sett till.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Det va ett tag sen jag va inne på Home nu, sist va väl när Buzz-rummet släpptes, vilket faktiskt va ganska skoj för att vara så simpelt

Håller med TruB, ge oss en lite mer öppen värld med fordon. De enda riktiga fordonet idag är väl Red Bull flyget, eller har de släppts något mer?

Medlem

Men herreguuuud!

Vad håller sony på med, vaddå följer kundens intressen NOT. man vill ha bättre menysystem inte något jäkla chattrum med eget hem och skit.

Varför fattar de inte att man behöver inte ett idiotiskt socialforum, man vill ha enkelhet och snygga media menyer... Gör om gör rätt och sparka sedan personen som kom med den "briljanta" iden om avatarer som man kan vandra runt med. en blind person/döv person skulle kunna göra bättre....

Idioti på hög nivå...Luktar även girighet som man ska tjäna pengar på....

Visst iden hade varit bra om de först hade åtgärdat den menyerna först...

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Spelar hellre Home på min amerikanska användare. För många fransmän och tyskar i EU-Home som inte kan tala engelska.

Jag håller med, men det är ett allmänt problem på europeiska PSN.

Jag spelade Red Dead Redemption igår (multiplayer) med ett gäng fransmän som bara pratade franska, HELA TIDEN. Det var väl ganska Ok när vi var i samma possey och så. Men det är asdrygt när folk spammar chatten och man inte förstår ett dugg.

Tycker det varit så i de flesta multiplayerspel jag spelat på PS3:an. Jag vill kunna filtrera ut vilka länder jag ska bli matchmakead mot. England,Sverige, Norge, Danmark, Finland typ.

1
Skriv svar