Ute och härjar i Wildlands

Testpilot
Ute och härjar i Wildlands

#Ghost Recon Wildlands

Här har vi ett mystiskt spel enligt mig.
Det verkar vara gjort för co-op spelande , med 2 till 4 spelare.

Jag har spelat det som ett singelplayer spel.

En del scriptade uppdrag är tametusan helt galet svåra att klara av då AI’t på dina medhjälpare är ju totalt undermålig.
Tex uppdrag då man skall eskortera en gubbe till en flygplats. Eller för att ta de återkommande uppdragen där man skall skydda en radioutsändning från vågor av fiender.

Dessa uppdrag är mer eller mindre hopplösa att klara ensam. Men trägen vinner så jag har klarat dem.

Det är också galet stor karta , sjukt stor. Onödigt stor. Uppdragen är väldigt likartade så det blir repetition till max efter en kort stund. De enda uppdragen som är lite annorlunda är storyn men även den är inte speciellt avancerad.

Det som också retar mig lite är att man kan rensa en utpost eller stad på fiender snyggt och prydligt. Men det gör ingen skillnad , fienderna respawnar igen.
Det som däremot gör skillnad är att man kör vidare i storyuppdragen för den regionen , då händer det saker även med fienderna i de olika städerna/baserna.

Jag gillar iallafall inställningsmöjligheterna i spelet , man kan ställa in allt som man önskar för PC master-race. Det har även Eye-X stöd vilket funkar riktigt okej med viss buggvarning då det verkar hänga sig ibland för att starta om.

Har spelat i 43 timmar nu och har halva kartan avklarad. Tror inte spelet kommer förändras speciellt mycket.

Jag ger det godkänt. En okej pang pang upplevelse med svag story men byggt för co-op kaos.

// Kiri OUT
#blogg #klenovek

1
Skriv svar