Biowares nya varumärke försenas

Robot
Biowares nya varumärke försenas
Releasehästryttare

Med tanke på hur mediokert me:a är så kanske de vill polera det nya spelet så deras nästa spel också inte ligger på 7/10, vi ver ju att de kan om de bara vill

Tror helt klart att det handlar om en FPS-pangare.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Devan:

Med tanke på hur mediokert me:a är så kanske de vill polera det nya spelet så deras nästa spel också inte ligger på 7/10, vi ver ju att de kan om de bara vill

Vi vet i alla fall att de kunde... Jag är skeptisk.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Men är det Bioware-Bioware, eller är det någon annan, som med ME:A, som utvecklar?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

@Dunder, vad jag kan se så är ME:A utvecklat av BioWare. Vem är det som utvecklat annars?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Stag:

@Newklear, vad jag kan se så är ME:A utvecklat av BioWare. Vem är det som utvecklat annars?

Bioware Montreal.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Bob Dylan


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av joary639:

Bob Dylan

Undrar om FZ redaktion försöker säga något? Kanske att "Bob Dylan" är nya kodordet till försenade spel?

MEG
Medlem

Känns bara
- Jaha tråkigt för EA.
Det finns idag så många bra utvecklare och spel på gång så det är ingen större förlust att EA, opsi Bioware inte levererar ännu ett mediokert spel...


signatur

Death is only the beginning

Ambassadör
Xbox

Det var roligare när Bioware gjorde RPG.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Det var roligare när Bioware gjorde RPG.

Skulle önska att de la allt krut på att göra ett nytt Neverwinter Nights.

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Skulle önska att de la allt krut på att göra ett nytt Neverwinter Nights.

Fu.. yes!
Älskade Deekin som följeslagare

Skrivet av Shinsen:

Undrar om FZ redaktion försöker säga något? Kanske att "Bob Dylan" är nya kodordet till försenade spel?

Eller att spelet heter just "Dylan".
Men vad vet jag.

Medlem

Ett Bioware spel utan större buggar OCH i tid skulle väl vara en sensation.

1
Skriv svar