Square Enix gör sig av med danska Hitman-skaparna

Robot
Square Enix gör sig av med danska Hitman-skaparna
Medlem

Squeenix måste göra något otroligt fel när man går back på spelserier som säljer miljontals exemplar vardera.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

kanske kan dom släppa en komplett produkt nästa gång?

Tråkigt, men det där med att sälja uppdragen styckvis är ingen bra idé.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Tråkigt, men det där med att sälja uppdragen styckvis är ingen bra idé.

Har tänkt att vänta till man kan köpa allt i en klump. Är det värt att köpa redan nu kanske?

Medlem

@jOnÄTÄn: De har väl släppt alla episoder redan?

Medlem

THQ Nordic kommer säkert köpa dom.

Medlem

@jOnÄTÄn: Köp!! Det är riktigt bra

Medlem

Är nästan som att folk inte var intresserade av en episodbaserad modell.

Medlem

Hoppas dom skippar hitman nu då och ge mig den väldigt efterlängtade uppföljaren till freedom fighters, vilket grymt kul spel det var/är

Medlem

Hoppas det löser sig på något vis så att vi fortfarande kan få Hitman spelen som jag verkligen älskar. Så jäkla roliga och jag är nöjd med det senaste spelet trots konstigt upplägg i köp...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

@Bennii: visste jag ej men då ska jag nog kika på det till helgen.

Medlem

@CARTMAN: Håller med.

Det tog en lång tid, och ingen visste om det skulle bli ett 5:te spel, men till slut så kom Absolution. Och nu så fick vi också HITMAN som är det snyggaste i serien och som verkligen lyser med sin egen karaktär. Jag tackar dom starkt för det, att dom gav oss till slut 2 nya Hitman. IO Skaparna vet definitivt hur man gör spel, och jag har svårt att tro att dom kommer försvinna. Frågan är vad som kommer hända med den andra säsongen nu.

Medlem

Jag gillar inte något spel från Io Interactive.
Inte THQ heller.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Har tänkt att vänta till man kan köpa allt i en klump. Är det värt att köpa redan nu kanske?

Det är lätt värt ett köp och hela Hitman säsongen finns nu komplett. Jäkligt bra spel, imo. Snyggt som tusan också. Riktigt stora banor med många olika sätt att döda dina offer på. Stort om-spelar värde. Köp köp köp...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Ja 380 miljoner e ju inget man skojar bort. Men de va la ganska uppenbart från början att de va ett jävla kasst upplägg. Sälja en bana åt gången...

Tyckte senaste var skitbra.

Medlem

Hoppas några reko trålar in IO nu Undrar hur det är med glacier motorn och allt, är det square som äger tro.

Medlem

@CARTMAN: Nu säljer du spelet lite väl hårt.

Spelet ser bra ut och har sina stunder, men att påstå att det är ett 'givet' köp är att överdriva.

Spelet saknar tempo, ger dig lösningar på vilket approach du kan/ borde ta samt saknar väldigt mycket för att vilja spela om igen. Det är dessutom otroligt kort för att vara ett singelplayer spel, varje så kallat 'episode' är 1 nivå - en stor nivå, men bara 1. På det så är målet med varje nivå det samma, förutom det ganska obscure psudo multiplayer där du kan få andra targets att sikta in dig på, lite mer av en utmaning - men non the less samma - lika, du får även inget för det.

Är spelet bra? Absolut - är det perfekt som @CARTMAN vill påstå, nej.

Får du tag på alla episoder för runt hunkan är det en bra deal, allt över kommer du troligen ha en ganska dålig smak i munnen.

Medlem
Skrivet av trasen:

@CARTMAN: Nu säljer du spelet lite väl hårt.

Spelet ser bra ut och har sina stunder, men att påstå att det är ett 'givet' köp är att överdriva.

Spelet saknar tempo, ger dig lösningar på vilket approach du kan/ borde ta samt saknar väldigt mycket för att vilja spela om igen. Det är dessutom otroligt kort för att vara ett singelplayer spel, varje så kallat 'episode' är 1 nivå - en stor nivå, men bara 1. På det så är målet med varje nivå det samma, förutom det ganska obscure psudo multiplayer där du kan få andra targets att sikta in dig på, lite mer av en utmaning - men non the less samma - lika, du får även inget för det.

Är spelet bra? Absolut - är det perfekt som @CARTMAN vill påstå, nej.

Får du tag på alla episoder för runt hunkan är det en bra deal, allt över kommer du troligen ha en ganska dålig smak i munnen.

Tycker inte att spelet är perfekt men dock ett bra spel som jag rekommenderar. Köpte mitt till fullpris och är riktigt nöjd. Här tycker vi helt klart olika.
Ser dock att jag tog i lite extra i orden till jOnÄTÄn. Hehe


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar