Spelvärldens mest ikoniska video fyller 12

Robot
Spelvärldens mest ikoniska video fyller 12
Medlem

Har spelat så mycket spel i mitt liv, men ska jag välja ett som gett mest glädje och minnen samt episka äventyr så tar WoW priset. Synd att man växer upp och spelglädjen försvinner. Eller den finns där men inte på samma sätt, var mycket enklare att fastna för spel när man var yngre.

Medlem
Skrivet av Cladrius:

Har spelat så mycket spel i mitt liv, men ska jag välja ett som gett mest glädje och minnen samt episka äventyr så tar WoW priset. Synd att man växer upp och spelglädjen försvinner. Eller den finns där men inte på samma sätt, var mycket enklare att fastna för spel när man var yngre.

Skulle mer vilja säga man blir mer kräsen och varit med och det mesta och inga nya spelidéer kommer upp.

men ja när man vart yngre vart ju alla spel kul nästan hur dåliga dom än vart haha!

Medlem

@FuzioN: håller med.
Man är mer kräsen.
Inte att jag tycker många spel är dåliga men många spel är alldeles för lika många spel jag spelag alldeles för mycket.
Tur finns det undantag men jag tror inte heller jag någonsin kommer fastna i ett spel som jag gjorde i wow innan jag lessna på det


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Fy fan, tidiga WoW dagarna var den bästa flykten från verkligheten jag gjort! Ung, dum och massor med tid över.

GSX
Medlem
Skrivet av LARRYLUKE:

Fy fan, tidiga WoW dagarna var den bästa flykten från verkligheten jag gjort!

Håller med om det, men jag var varken ung eller dum. Har massor med bra minnen från tidiga WoW, var en bra tid.


signatur

GameMachine: AMD Ryzen 9 58003DX - Gigabyte X570 Aorus Master - 32GB G.SKill Trident Z Neo RGB 3600MHz CL16 - Corsair iCUE H150i RGB PRO XT - ASUS ROG Strix RTX 4090 24GB OC - Acer Predator X34P - Corsair Force MP600 M.2 NVMe 1TB, Intel 660p M.2 NVMe 1TB, Corsair MP600 Core XT M.2 NvME 4TB - Seasonic SS-1000XP 1000W - Fractal Design Meshify S2 Blackout

Medlem

Shit va gammal den där fick en att känna sig då >_< Var ju för böveln igår den släpptes... typ.

Medlem
Skrivet av GSX:

Håller med om det, men jag var varken ung eller dum. Har massor med bra minnen från tidiga WoW, var en bra tid.

Instämmer också, absolut den roligaste tiden jag har i mitt gaming-liv. Så många minnen, dock fick ju privatlivet lida då jag fastnade hårt i WoW Går fortfarande in med jämna mellanrum på privat server och skapar en karaktär för att rida runt och återuppleva de fina miljöer och quests som fanns.

Dock så gjorde jag en ganska douchig grej utan att förstå hur illa det var mot min guild (ung och dum). Var bland de första i min guild att joina och fick senare Hand of Ragnaros efter vi kämpar hårt från början av MC. Typ två månader senare sålde jag accet (dock skulle första expansionen släppas inom kort)... Förlåt Sun-Tzu (föredetta Nordic Fellowship) på Stormscale ca sent 2006 - tidigt 2007

1
Skriv svar