Gigantiska dinosaurier på slagfältet i Total War: Warhammer 2

Robot
Gigantiska dinosaurier på slagfältet i Total War: Warhammer 2
Medlem

Ursäkta formfranskan, men jävlar vad ballt med Lizardmen! Diggar miljön också.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Reptiler är inte slemmiga, jag tror ni förväxlar dem med amfibier.

Medlem

Känns som om det var förra månaden Total War: Warhammer släpptes. Men men... kommer väl köpa detta med. Ser ballt ut.

Medlem

Åååh, Lizardmen är så sinnesjukt coola! Kan inte vänta att sätta mina digitala dinosaurietänder i lite förpestat råttkött! (Fast Skavens är helt insane:t coola oxå!)

Medlem

Nu är min Warhammare-lore jävligt rostig, men vilken anledning skulle Lizardmen och vanliga elves ha för anledning för att slåss mot varandra?

Medlem

Skavens!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

@kaealy: Inga faktioner i WH är "goda". Lizardmen slaktar alla som utforskar jungeln i Lustria, oavsett intentioner (såvida inte Slann tror de kan utnyttja inkräktarna på något sätt), och alverna ser (med få undantag) antagligen lizardmen som någon exotisk form av mutant/beastman

Medlem

Synd att dom inte visade upp deras magi med tanke på att det är en av lizardmens största styrkor

1
Skriv svar