Jodå, Battlegrounds kan vinnas av pacifister

Robot
Jodå, Battlegrounds kan vinnas av pacifister
Medlem

Jag vann min första match genom att gömma mig, lättaste jag gjort i ett spel, men satan va tråkigt. Klart man vill panga och slakta alla noobs och gå ut som en riktigt vinnare.

Riktigt lustigt ni väljer att göra en artikel om detta dock.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Jag vann min första match genom att gömma mig, lättaste jag gjort i ett spel, men satan va tråkigt. Klart man vill panga och slakta alla noobs och gå ut som en riktigt vinnare.

Det fina är att man kan spela precis hur man vill, actionhjälte, krypskytt, camper eller pacifist, spelar ingen roll. Hoppas bara de lägger in ett mode där det bara är first person kamera, så camping blir lite svårare och strider allmänt mer spännande där man måste göra sig sedd för att kunna se andra

Medlem

Det var så jag och min bror vann igår... Vi hade Level 3 hjälm, väst och ryggsäck på oss båda. Ett varsit silenced sniper rifle, samt silenced assault rifle var - vi fick inte avfyra en enda kula. Vi såg inte ens ett enda fiende förrens i slutet då två skjöt på varandra. Ena dog av en kula i huvudet och den andra av zonen... När man väl hittar all gear man kan drömma om så får man inte chansen att använda något. Förbannat konstig runda.

Medlem

Indeed!


signatur

Squeeze the trigger...

Medlem

"Farväl till vapnen."

Vädrar jag Hemingway referens, eller nosar jag bara efter saker jag önskade att det var?

Jag borde sätta igång och läsa lite mer igen....


signatur

Nämen!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Struggle:

"Farväl till vapnen."

Vädrar jag Hemingway referens, eller nosar jag bara efter saker jag önskade att det var?

Jag borde sätta igång och läsa lite mer igen....

Tolkade det också som en Hemingway-referens!

Redaktör
Skrivet av Sisyr:

Tolkade det också som en Hemingway-referens!

Japp, men av en oinvigd (har inte läst boken, och knappt Hemingway alls), så jag har ingen aning om den passar.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Japp, men av en oinvigd (har inte läst boken, och knappt Hemingway alls), så jag har ingen aning om den passar.

Tja, sjukvårdare och kärlek kan man väl koppla rätt nära till pacifister. Så skulle nog säga att den passar!

Hemingway är ju definitivt inte för alla, kan vara väldigt trist om man inte gillar hans stil på skrivandet. Men! Ska man läsa en bok av honom så är det absolut Den gamle och havet. Den kan jag varmt rekommendera som en sommarbok!


signatur

Nämen!

Medlem

he kurtjmac av alla personer all cred till han

1
Skriv svar