Helgnöjet spikat – kör mästerliga Dirt Rally gratis

Robot
Helgnöjet spikat – kör mästerliga Dirt Rally gratis
Medlem

va fan går det inte köra med kontroll? kört vanligt på steam och i big picture utan att det funkar

Medlem
Skrivet av educk:

va fan går det inte köra med kontroll? kört vanligt på steam och i big picture utan att det funkar

Jag har bara kört med tangentbordet eller G27-ratt.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av educk:

va fan går det inte köra med kontroll? kört vanligt på steam och i big picture utan att det funkar

Jo de fungerar, har nött detta sedan betan, kontroll fungerar fint även på PC.

Medlem

@zauii89: hmm gick igenom kontrollerna utan att ha möjligheten att välja. dessutom brukar ps4 kontrollen lysa blått när den stöds och det gjorde den inte här. i big picture fick jag bara ett meldelande som jag inte han se sedan funkade den inte längre

Medlem
Skrivet av educk:

@zauii89: hmm gick igenom kontrollerna utan att ha möjligheten att välja. dessutom brukar ps4 kontrollen lysa blått när den stöds och det gjorde den inte här. i big picture fick jag bara ett meldelande som jag inte han se sedan funkade den inte längre

Tanka hem DS4windows, lurar datorn att du har en xbox dosa istället. Vibrationer och allt fungerar, går även fint att lira trådlöst om du har bluetooth.
Fungerar endast med ps4 dosa.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

@ivanhoe68: surt steam gick ju ut med att ps4 kontroller skulle stödjas officiellt. är gott å slippa massa sådana små program. men tack för tipset!

1
Skriv svar