Patch till Prey ska fixa trasiga sparfiler

Robot
Patch till Prey ska fixa trasiga sparfiler
Releasehästryttare

Tycker det är en bra blandning mellan bioshock, deus ex och dead space.

Medlem
Skrivet av Devan:

Tycker det är en bra blandning mellan bioshock, deus ex och dead space.

http://i.imgur.com/7Z7Qp6A.gif

En bra blanding av dessa som inte gör något bättre än dessa 3.
Det är en bra place holder tills systemshock 3 kommer.

Något saknas i detta spel med det är definitivt ett bra spel.
Svårt att sätta fingret på det.

Releasehästryttare

@PsyX: Jag vet vad som saknas, ett raketgevär!

Man tröttnar ju på gloo-gun/shotgun efter några timmar

Inaktiv
Skrivet av Devan:

Tycker det är en bra blandning mellan bioshock, deus ex och dead space.
http://i.imgur.com/7Z7Qp6A.gif

Jag är sugen men har inte spelat något eller sett någon riktig gameplay förutom nån kort trailer för längesen. Är det standard att fienderna är så där snabba i spelet och fan vad fult att den kom glidande i full kareta över golvet utan animering.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Jag är sugen men har inte spelat något eller sett någon riktig gameplay förutom nån kort trailer för längesen. Är det standard att fienderna är så där snabba i spelet och fan vad fult att den kom glidande i full kareta över golvet utan animering.

Denna typ av fiende kallas för Phantom och är sannerligen så snabb. De dashar snabbt men gör ljud ifrån sig, det ser bättre ut när man aktivt spelar just för att det sällan ges tid för att faktiskt se dem dasha så långt som de gör i denna video, i alla fall vad jag har upplevt ^^

On-T: Riktigt nice patch, fixade alla mina problem verkar det som.

Medlem

Jag är så jäkla nöjd med detta spel. Vilken fantastisk atmosfär alltså och stilig grafik på en maxad PC. Bra stämningsfullt ljud. Fräna uppgraderings bara förmågor. Stora detaljerade banor att besöka. Helt klart nöjd. Enda minuset är väl då fienderna.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

de kan börja med att fixa laggen/responsen på kontrollen, det är helt bedrövligt. testade 1h demot igår på PS4a.

Medlem

@makedonii: Det är till viss del fixat i fullversionen. Men kontrollen​ på PS4 är fortfarande inte perfekt. Det är en del drifting och annat som gör att den känns konstigt. Dock inte alls lika dålig som i demot.

Medlem
Skrivet av Asgan:

@makedonii: Det är till viss del fixat i fullversionen. Men kontrollen​ på PS4 är fortfarande inte perfekt. Det är en del drifting och annat som gör att den känns konstigt. Dock inte alls lika dålig som i demot.

mjoo, litar inte helt på det. såg på Giant Bombs Quick look, och där sa de att PC versionen var något bra, men inte konsollernas

1
Skriv svar