Den traditionsenliga läckan om Steams sommarrea är här!

Robot
Den traditionsenliga läckan om Steams sommarrea är här!

Fyll spargrisen nu, snart ska den tömmas igen.

#bankrutt, #steam, #steam-summer-sale


Medlem

Jag tror minsann att det är ett överflödigt R med i rubriken, om inte då en "Stream-rea" är något jag missat.

Är det måndag så är det!

Skrivet av jk78ki:

Jag tror minsann att det är ett överflödigt R med i rubriken, om inte då en "Stream-rea" är något jag missat!

live streamar rean

Redaktör
Skrivet av jk78ki:

Jag tror minsann att det är ett överflödigt R med i rubriken, om inte då en "Stream-rea" är något jag missat.

Är det måndag så är det!

"Jag hatar måndagar. Dom ger mig faktiskt inte ett skit."


signatur
Medlem

Tror det blir ganska lugnt med rean för mig, köpte nyss Doom plus att jag är inne i Witcher 3..
Har ingen anledning att samla på mig ännu mer just nu


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Precis som vanligt så sitter jag här o tänker att jag inte kommer handla nå detta år. Men som vanligt så slutar det med 10+ spel...

Medlem

Den är man ju vad med. Blir nog några spel.

Medlem

Har lyckats hålla mig från att köpa några spel alls på rean de senaste 3-4 åren. Då menar jag alla reor också. Var uppe i ca 150 spel, varav kanske 50 var genomspelade. Så satte ett livslångt projekt på att spela igenom spel innan jag köpte nya. Tror jag har en sådär 50 spel kvar kanske. Spelar inte heller igenom alla, testar de flesta och om jag känner att de inte är värd min tid cuz no time #grownup så slutar jag spela när jag tröttnar.

Är kring 2012 nu, spelade ut Alan Wake senast. Så spel som kommer ut idag spelar jag först om 4-5 år. Det är inte så kul som det låter.

Medlem

@ClockWise: Sitter i exakt samma projekt. Många dumma "paketköp" gjorde att jag har för mycket spel jag inte ens gillar. Har väl ca. en tredjedel av mitt spelbibliotek som är oklarad/ospelad just nu.

Medlem

@ClockWise: Det låter inte kul .... 🤔
Har inte tålamodet att vänta 1 vecka efter release jag haha 😁

Medlem

Väntar på GOG-rean istället.

Medlem

Mitt Steam konto som endast är 1 år gammalt är redan uppe i 234 st spel där de flesta är AAA-titlar. Har nästan 300 st titlar i min wishlist så det kommer att handlas Steam Gift Card på Livekort.se för en 1000:- för att sedan samlas på med ännu fler spel. Är något av en mad collector... De flesta spelen är dock handlade till rabatterat pris via Kinguin men har även lagt 3-4 tusen i Steam butiken totalt. Har räknat att jag lagt över 13.000:- totalt på alla mina digitala Steam spel från 1 år tillbaka...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

@CARTMAN: Finns en sida som räknar ut värdet på ditt steam konto. Den säger till mig att mitt konto är värt 7526 dollar (https://steamdb.info/calculator/76561197985730067/?cc=us)

Dock har jag haft mitt konto i 11 år nu =p

Medlem
Skrivet av Bunisher:

@CARTMAN: Finns en sida som räknar ut värdet på ditt steam konto. Den säger till mig att mitt konto är värt 7526 dollar (https://steamdb.info/calculator/76561197985730067/?cc=us)

Dock har jag haft mitt konto i 11 år nu =p

https://steamdb.info/calculator/76561197966848272/?cc=us

Spännande sida! Har i princip satt ett köpstopp av spel till jag betat av backloggen lite

Releasehästryttare
Medlem
Skrivet av Bunisher:

@CARTMAN: Finns en sida som räknar ut värdet på ditt steam konto. Den säger till mig att mitt konto är värt 7526 dollar (https://steamdb.info/calculator/76561197985730067/?cc=us)

Dock har jag haft mitt konto i 11 år nu =p

2368 USD för mig (total cost with sales 653 USD), 184 spel, 99 ej startade (en hel del är multiplayer som man fått gratis, eller spel jag lagt till från humblebundle som jag inte ens varit intresserad av). Haft sen 27:e november 2003, så inne på 14:e året. Blir ca 415 SEK om året med reorna. Helt ok!

1
Skriv svar