Battlegrounds veckopatchat: antifusk och bättre prestanda

Robot
Battlegrounds veckopatchat: antifusk och bättre prestanda
ELF
Medlem

Spelar det inte. Men bra gjort gällande pingen. Ibland undrar man hur utvecklarna av vissa spel tänker när de ger spelare med hög ping ett markant övertag.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Dock är väl detta bara en liten del av patchen som kommer denna vecka? har för mig att "monthly" patchen ska komma denna vecka. vilket ska vara fokuserad mer på prestanda , nytt vapen etc.

Medlem
Skrivet av fatcamp:

Dock är väl detta bara en liten del av patchen som kommer denna vecka? har för mig att "monthly" patchen ska komma denna vecka. vilket ska vara fokuserad mer på prestanda , nytt vapen etc.

Nej, det där är hela Changeloggen. Står i inlägget, och här har du länken till Steams inlägg i ärendet. Vill minnas att de förra veckan hamnar i strul med en patch samt veckan innan hade paus, så även om vi saknar en Månadspatch och den är lite behind, så kommer den tids nog

Medlem

Skoj. Men att en spelare kan skjuta och döda dig när du redan har gömt dig bakom ett hörn, dvs. att din gubbe är 2 sekunder efter än vad din skärm visar, det problemet har man haft mycket i detta spel.

Medlem
Skrivet av nils45:

Skoj. Men att en spelare kan skjuta och döda dig när du redan har gömt dig bakom ett hörn, dvs. att din gubbe är 2 sekunder efter än vad din skärm visar, det problemet har man haft mycket i detta spel.

Jag bytte till NA och dynsc är inte lika stort problem där, hoppas de fixar EU servrar snart :/

Medlem
Skrivet av hansen:

Nej, det där är hela Changeloggen. Står i inlägget, och här har du länken till Steams inlägg i ärendet. Vill minnas att de förra veckan hamnar i strul med en patch samt veckan innan hade paus, så även om vi saknar en Månadspatch och den är lite behind, så kommer den tids nog

Såg ditt citat nu. Dev killen som sa att den skulle komma ut torsdag fredag skrev igår att han råkade säga fel och ber om ursäkt för det : P
"May 17
May update goes live next week. this week it's a small weekly update. Sorry for he mistake during the stream. peace"

1
Skriv svar