Efter miljardskadeståndsvinsten mot Oculus stämmer Bethesda Samsung

Robot
Efter miljardskadeståndsvinsten mot Oculus stämmer Bethesda Samsung
MEG
Medlem

Bra bild


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Good guy Zenimax.

Medlem

Säkert bra för dom. Företagsjuridik är whack.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Ju mer pengar till Quake Champions desto bättre. Get da money!


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem
Skrivet av Maguz:

Ju mer pengar till Quake Champions desto bättre. Get da money!

Jag blev rätt besviken på det spelet - visst hade den quake känsla, men trotts jag är stort fan av quake kändes det...tja, ... inge vidare kul helt enkelt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Har ledsnat helt på Samsung och Oculus, inte för VR, utan för sammarbete med Facebook och Google.

Bethesda är dock inte värda pengar heller. Blodsugare som bara gör skit numera, bara besvikelse efter besvikelse i så många år nu...

Ambassadör
Xbox

Har Bethesda hittat det enda sättet att tjäna pengar på VR möjligen? Haha

Heja luktfilm!


signatur

Jump in.

Medlem

Det ligger ju tydligen något i deras krav så det är nog rätt att domstolspröva saken.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Vilka giriga jävlar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Vilka? Bethesda som vill ha pengar för en sak de utvecklat eller Occulus och Samsung som vill snylta på dem?
Medlem

Jag tror att endast sjuhundraelvatusenfemhundraåttifjortonmiljarder kan kompensera Bethesda för detta monumentala övertramp. Allt annat vore en ren förolämp...nej, kränkning i sig, och skulle kunna ge upphov till ytterligare stämningar.

Medlem

Hur går de för VR annars? Fluga eller here to stay?

Medlem
Skrivet av Evilof:

Bethesda har inte utvecklat ett skit, de anser sig bara äga Carmacks ideer och tyvärr har de fått lagen på sin sida.
Samsung har bara byggt hårdvara, så jag ser inte hur de kan förlora i ett sånt här mål, Zenimax har dock en historia där de får långsökta anklagelser prövade i rätten men glöm inte att de i de flesta fall har fått lägga ner sina mål.

ELF
Medlem

@delli: Jag väntar fortfarande på ny uppdaterad version och bättre pris.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

1
Skriv svar