Torment uppdateras med ny karaktär + ditt + datt

Robot
Torment uppdateras med ny karaktär + ditt + datt

Torment: Tides of Numenera patchas på pc vilket firas med rabatt på 25 procent.

#torment-tides-of-numenera


MEG
Medlem

Fastnade aldrig för Torment: Tides of Numenera, vet inte riktigt vad det var. Kommer nog att ge det en chans till framöver.


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av MEG:

Fastnade aldrig för Torment: Tides of Numenera, vet inte riktigt vad det var. Kommer nog att ge det en chans till framöver.

Samma här, vet precis vad det var för min del. Dialoger var långa som böcker. Spelade 6h tror jag och inte klarat ett enda uppdrag. Antingen är jag jävligt kass, eller så tar detta spelet evigheter att spela. Gillar konceptet, gillar världen, gillar dialogerna, det fanns egentligen inget jag inte gillade, men det var helt enkelt alldeles för långsamt för min smak. Too much to read också, dessvärre

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Samma här, vet precis vad det var för min del. Dialoger var långa som böcker. Spelade 6h tror jag och inte klarat ett enda uppdrag. Antingen är jag jävligt kass, eller så tar detta spelet evigheter att spela. Gillar konceptet, gillar världen, gillar dialogerna, det fanns egentligen inget jag inte gillade, men det var helt enkelt alldeles för långsamt för min smak. Too much to read också, dessvärre

Det är just det jag gillade med det. Önskar fler spel hade haft såna välskrivna dialoger.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av ClockWise:

Samma här, vet precis vad det var för min del. Dialoger var långa som böcker. Spelade 6h tror jag och inte klarat ett enda uppdrag. Antingen är jag jävligt kass, eller så tar detta spelet evigheter att spela. Gillar konceptet, gillar världen, gillar dialogerna, det fanns egentligen inget jag inte gillade, men det var helt enkelt alldeles för långsamt för min smak. Too much to read också, dessvärre

Det där låter som selling points för mig... Hehe. Måste skaffa detta.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Samma här, vet precis vad det var för min del. Dialoger var långa som böcker. Spelade 6h tror jag och inte klarat ett enda uppdrag. Antingen är jag jävligt kass, eller så tar detta spelet evigheter att spela. Gillar konceptet, gillar världen, gillar dialogerna, det fanns egentligen inget jag inte gillade, men det var helt enkelt alldeles för långsamt för min smak. Too much to read också, dessvärre

Håller med dig på samtliga punkter. Spelade kanske 4-5 timmar och avinstallerade det sen, tyvärr var det ett par timmar för mycket för att få tillbaka pengar av STEAM.

Gå till person A, klicka och läs igenom alla dialoger, gå till person B, repetera, gå till person C och repetera igen för att slutligen gå tillbaka till person A och så håller det på utan ände... Spelet känns mer som en interaktiv novell än ett spel och dessutom var/är det fruktansvärt trist i mitt tycke, fastnade inte alls för karaktärerna eller världen i sig. Planescape Torment ett av mina absoluta favoritspel någonsin, men Torment: Tides of Numenera, är nog en av mina allra största spelbesvikelser någonsin faktiskt.

1
Skriv svar