Så fungerar Duel Mode i Quake Champions

Robot
Medlem

King of Quakers

Vill ni se hur duels fungerar?

https://www.twitch.tv/cooller

Vinner typ 95 matcher av 100.

Medlem

Kul å se dom gamla rävarna köra igen Cooller å Fatality, saknas bara Prozac, fazz, fox, zero4 sen e de som back in the days

Medlem
Skrivet av delli:

Kul å se dom gamla rävarna köra igen Cooller å Fatality, saknas bara Prozac, fazz, fox, zero4 sen e de som back in the days

Mötte fazz för nån vecka sen så han lirar än.
Jag har dock gett upp quake champions. För nerdummat för alla gamla spelare och för lite nerdummat för alla nya fps-spelare ala overwatch så tvekar på att det kommer hålla längre än ett par månader tyvärr.

Medlem
Skrivet av delli:

Kul å se dom gamla rävarna köra igen Cooller å Fatality, saknas bara Prozac, fazz, fox, zero4 sen e de som back in the days

De är på att så att säga allihop.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem
Skrivet av Hecce:

Mötte fazz för nån vecka sen så han lirar än.
Jag har dock gett upp quake champions. För nerdummat för alla gamla spelare och för lite nerdummat för alla nya fps-spelare ala overwatch så tvekar på att det kommer hålla längre än ett par månader tyvärr.

När du säger nerdummat för gamla spelare vad menar du då?

Nyfiken, är ingen gammal pro lirare, men spelade rätt mycket quake samt quake3arena


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

När du säger nerdummat för gamla spelare vad menar du då?

Nyfiken, är ingen gammal pro lirare, men spelade rätt mycket quake samt quake3arena

Klasser till att börja med. Quake enligt mig ska vara lika villkor, de får gärna göra klasser - Men kalla inte spelet quake☺️
Speed cap är fruktansvärt fånigt i ett spel som skryter om sina "unlimited movement"
Och hela HP / armor grejen tar ju ifrån en allt vad map-control heter

Sen alla smågrejer de vägra att fixa. Har varit med sen vecka 1 och är massa grejer 90% av alla vill ha fixat, men att de inte ändrar visar att de kör på sin grej. Så jag har tyvärr lagt ner hoppet och avinstallerat.

Medlem

@Hecce: Klasserna kommer man ju dock att kunna lira utan

Hoppas bara att speed cap m.m, också går att ändra i någon form utav custom games när det väl släpps.

1
Skriv svar