Gameplay-premiär för Destiny 2!

Robot
Medlem

Tyckte första Destiny var kul och spännande i början men sen tröttande jag ganska snabbt.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Taskigt med Information om spelet till Pc.
Ingen information om det kommer ha Crossplatform play.
Men de betonar hela tiden att de vill knyta ihop så många spelare som de bara kan, släpp in Pc bland konsollerna då *biiiiiiig smile* Jag vill lira med min vän som typ bara skaffar konsoll spel.

Medlem

Ser väldigt.... "generiskt" ut, så som att jag sett och spelat det förr... :-/


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Shuriko:

Taskigt med Information om spelet till Pc.
Ingen information om det kommer ha Crossplatform play.
Men de betonar hela tiden att de vill knyta ihop så många spelare som de bara kan, släpp in Pc bland konsollerna då *biiiiiiig smile* Jag vill lira med min vän som typ bara skaffar konsoll spel.

Crossplatform Play lär inte hända, inte ens mellan Xbox och PC, mest på grund av alla pengar Sony slängt på Activision för att få ha tidsbaserad exklusivitet på allt möjligt krafs (och med Destiny 1, ha exklusivitet på att få göra reklam för spelet, Xbox fick inte ens göra reklam för det öht).


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Medlem

Oj....den trailern gjorde mig inte direkt sugen på att spela spelet dessvärre.

Medlem

Jag undrar vad skillnaden är från första Destiny. Jag vet ju att det är nya miljöer och fiender(?) men annars, vad är nytt? Är det nya system? Jag saknade storyn i första spelet, eller jag hängde inte med alls.. Ska nog göra en "Inför"-tråd för De2tiny.


signatur

Niet.

Medlem

Kunde lika gärna ha varit det första spelet man kollade på.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Va det gameplay?

Medlem

Hösten är säkrad!

Skägg.
10 Chambers

@Elixx: Kommer 25 minuter ren gameplay inom en timme ungefär, renderas nu.


signatur
Medlem

Aldrig spelat Destiny men både ettan och det jag sett ifrån tvåan ser otroligt tråkigt ut.

1
Skriv svar