BOOM! Far Cry 5, The Crew 2 och Assassin's Creed

Robot
BOOM! Far Cry 5, The Crew 2 och Assassin's Creed

Ubisoft bekräftar Far Cry 5, The Crew 2 och hintar om Assassin's Creed Origins.

#assassins-creed-origins, #far-cry-5, #the-crew-2


Medlem

Ett nytt Far Cry!! Ska bli fantastiskt. Ett nytt The Crew samt Assasins Creed är inte heller fel.

Medlem

Ännu ett Ass Creed och Far Cry med samma recept och med samma Ubisoft kvalité som folk ändå käkar upp.

För mig så är det helt ofattbart att nya ghost recon har fått så höga betyg, sålt så bra och är så omtyckt.

Inte ens när jag spelade med två kompisar var det kul att spela. Allt i spelet verkligen osade "good enough" mentalitet när dom skapade spelet.

Medlem

Far Cry !


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

@jehuty: Gomorron solstråle :).

Ska bli intressant med ett nytt Far Cry och Assassins Creed. Visst, de spelen har väl sällan varit revolutionerande, men fortfarande bra nog att spendera många helger på. Kör själv en ny runda av Primal och Black Flag nu och det är riktigt roligt! Så jag ver verkligen fram emot mer info, om Assassins Creed utspelar sig i Egypten och Far Cry i The Wild West så kommer det verkligen bli kul!

Inaktiv

Trevligt med ett nytt Far Cry då jag spelat i princip allt förutom Primate Gillade verkligen 4an även om det är en del same same men tycker det är väldigt roligt att prova olika sätt att ta ner ett läger och storyn får ett godkänt.

Umi
Medlem

Lite trött på Ubisofts spel om jag ska vara ärlig

Ubisoft downgrades

https://www.youtube.com/watch?v=xNter0oEYxc

Medlem

Ubisoft har en tendens till att återanvända samma spel år ut och år in. Far Cry 3 var jättebra, men både fyran och Primal var ju exakt samma spel som trean, nytt tema bara. Och AC serien ska vi inte tala om. Det låter ju dock som att AC fått en rejäl revamp, så jag tror nästa AC blir bra men efter det kommer vi bara få samma spel igen under några år.

Medlem

Far Cry 3 och 4 gillade jag skarpt, Primal var riktigt trist, spelade inte klart det.
Assassins Creed är lite av en favorit, gillat alla delarna hittills, till och med Unity, efter några patchar.

Så ser i alla fall fram emot AC.

The Crew... Meh...

Medlem
Skrivet av mrpijey:

@jehuty: Gomorron solstråle :).

Jag har ätit nu så jag är på bättre humör

Medlem

FC 3 var bra, men FC 4 var bara tråkigt. Gillade Primal förutom deras dåliga redneck grottmänniska samt änterhaken. Får se hur FC 5 ser ut. AssCreed också intressant, de kan inte bli sämre än vad de är just nu, Unity och Syndicate var bara dåliga.

Så länge spelen håller hög klass gör det inget om det kommer 300 delar i samma spelserie.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Riktigt trevligt, jag gillar verkligen sättet Ubisoft gör sina spel på, dom passar ofta mig som handsken.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av Umi:

Lite trött på Ubisofts spel om jag ska vara ärlig

Ubisoft downgrades

https://www.youtube.com/watch?v=xNter0oEYxc

Du är inte ensam. Är rätt så fantastiskt att de har kunnat rulla på som de har gjort. Inte bara grafiska nedgraderingar utan otroligt dåligt optimerade spel som aldrig får tillräckligt med uppdateringar. Nej tack till Ubisoft.

KoP
Medlem

Samma gamla spel i nya förpackningar. *gäsp*

Medlem

@KoP: Vi har bara sett namnen på spelen?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Thane:

@KoP: Vi har bara sett namnen på spelen?

Han drog väl en gissning baserad på tidigare delar i serierna. Ubisoft hör onekligen till de företag som förändrar allra minst från föregångare i sina uppföljare. Det är bara sportgenren som (av förståeliga skäl) är värre i den aspekten.

Medlem
Medlem

Fan nu fick jag sug att spela Black Flag. Igen.

Har inte kört vare sig Unity eller Syndicate. min dator pallar inte ändå... men Unity är jag sugen på nån dag också.

Hoppas nya blir bra!

Far Cry - meh.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av Freffo:

Du är inte ensam. Är rätt så fantastiskt att de har kunnat rulla på som de har gjort. Inte bara grafiska nedgraderingar utan otroligt dåligt optimerade spel som aldrig får tillräckligt med uppdateringar. Nej tack till Ubisoft.

Deras senaste spel Watch Dogs 2 och Ghost Recon Wildlands har inte haft något av detta. Dessutom är Ghost Recon Wildlands otroligt optimerat. Det är väldigt krävande, då det antagligen är det snyggaste spelet just nu.

Många hänger ofta kvar vid uppfattningar som bildades för många år sedan, det skadar inte att uppdatera sig ibland.

Medlem

Wow!!! Uppföljare!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jehuty:

För mig så är det helt ofattbart att nya ghost recon har fått så höga betyg, sålt så bra och är så omtyckt.

Åh nej! Andra gillar ett spel jag inte gillar! Det är så för varje populärt spel, det finns alltid de som inte gillar det av någon anledning. Det jag inte förstår är varför en del som inte gillar det måste ifrågasätta varför andra gillar det.

Medlem

Det har sagts att nya Assassin's Creed kommer att bli första spelet med en ny version av deras Anvil Engine. Vi får väl se om det kommer mer information längre fram.

Skrivet av CliQue-SinneD:

Fan nu fick jag sug att spela Black Flag. Igen.

Har inte kört vare sig Unity eller Syndicate. min dator pallar inte ändå... men Unity är jag sugen på nån dag också.

Hoppas nya blir bra!

Far Cry - meh.

Unity tyckte jag var riktigt bra med öppenheten i hur man får mörda vissa (den lilla man får är iaf mer än tidigare spel)

Syndicate tyckte jag var astrist :/


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

South Park: The fractured but whole har även det fått releasedatum. 17 Oktober.

Inaktiv

Ser fram emot det. Många klagar på UBI men gillar deras spel. Var ju några år sedan far cry 4 och ett tag sedan ett nytt assassins och länge sedan South Park kom ut.

Medlem

@Buio: Det finns massor av spel som jag inte gillar men kan se varför andra gör det, men Ghost Recon är ett spel där jag inte alls ser hur någon kan gilla det. Det finns verkligen ingenting som är bra i det.

Medlem

@jehuty: Jo, för mig är det kul o spela med vänner.

1
Skriv svar