Quiz – 10 spel vi gärna ser fortsättningar på

Robot
Quiz – 10 spel vi gärna ser fortsättningar på

Hur många rätt får du?

#quiz


Gnällkuk

5/10 - som vanligt sämst på quiz och som vanligt aldrig spelat mer än hälften av spelen


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Knappt hört talas om hälften av spelen, fick i alla fall 7/10.

Medlem

Jag fattade nog inte några av referenserna men det va kul att se nummer 9. Det hade jag velat se en fortsättning på ja även om jag inte riktigt vet hur det skulle funka. Nog mycket nostalgi där.

Medlem

Diddy Kong racing 64 hade jag velat ha en uppföljare på. Herregud va bra de spelet va.

MEG
Medlem

6/10 Correct answers!
"I'm not crying over this!"
Till mitt försvar så hade jag inte spelat alla spelen


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Bara 6 av 10, jag vill ha en fortsättning på spelet med bilden till själva "nyheten"!

Redaktör
Skrivet av ZkilfinG:

Konstig quiz, hur många vill ha uppföljare på okänds spel. 4/10 så jag kanske bara är bitter

Uppföljare på bra spel, var tanken. Att de är okända beror väl på att det saknas uppföljare.


signatur
Medlem
9/10

rätt nöjd. Bara två chansningar.
Sista fattade jag inte alls referensen på, även om jag spelat spelet och fick fel.

Redaktör

@Evilof: bländare på engelska.


signatur
Medlem

@laban005: Vem vill inte det? Längtar efter uppföljaren som bara attan.

Finns såklart en oerhörd massa spel som man saknar uppföljare till, dock endast "Sleeping Dogs" och "Half-Life" som var med på denna "quizen". 5/10

Medlem

Vilka kassa spel. Tacka fan för att vi sluppit uppföljare till dem.

Medlem

Kingpin hadde nog världens sämsta dialoger, men kul va det.

Usch. Sex rätt bara. No soup for me!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ett star fox spel kom ju ut förra året så den frågan är väl lite oklar.

Medlem

9 av 10. Näst sista var klurig för min del.

Medlem

Aperture är väl mer Portal än Half-Life?

Jag är säkert snurrig av värmen och missar en annan referens.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

8 av 10. Tog rätt på sista då jag tyckte det saknades en 3:a i bilden, men det var alltså inte den rätta referensen

Medlem

@Jokobib_Bob: haha ja det är väl alla som spelat det i princip, hoppas verkligen det händer nångång.

Medlem

7/10 "Yeah, piece of cake!"

Jag kunde väl 3-4 av dem, resten var gissningar så jag får vara nöjd.

Medlem

8/10. Har svårt att tro att jag mindes Hunter. Fan vad jag känner mig gammal

Medlem

Ohh Hunter... det var inte igår.

Avstängd

Kingpin det var jättelänge sen det.

Inaktiv

7/10. Sista var inge vidare

Medlem

6/10, gissade rätt vilt.

Gen
Medlem

7/10 - Gissade på hyfsat fint tills slutet.

Medlem

Bah, ni glömde ju Legacy of Kain: Defiance.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

1
Skriv svar