Shadow of War – se när fula orcher dör i fina miljöer

Robot
Shadow of War – se när fula orcher dör i fina miljöer
Medlem

Ser verkligen fram emot detta spel. Om de lyckats behålla det som var bra i första spelet, förbättrat det som var lite dåligt och sen expanderat det till att vara mycket mer varierade miljöer tror jag det blir kanon.

phi
Medlem

Hoppas det inte blir lika repetitiva och tråkiga strider som i Shadow of Mordor. Blev så sjukt less på striderna så jag orkade aldrig köra igenom hela spelet.

Medlem
Skrivet av phi:

Hoppas det inte blir lika repetitiva och tråkiga strider som i Shadow of Mordor. Blev så sjukt less på striderna så jag orkade aldrig köra igenom hela spelet.

Om du blev sjukt less på striderna lär du inte gilla detta då det, vad jag har förstått, ska gå i likartat spår.
Personligen gillade jag striderna hyfsat i föregående spelet, hade bra flöde även om det var ish AC "Parry -> Strike" stil så hade det sina egna små mekaniker inblandade i det.

Skrivet av MrPeters:

Om du blev sjukt less på striderna lär du inte gilla detta då det, vad jag har förstått, ska gå i likartat spår.
Personligen gillade jag striderna hyfsat i föregående spelet, hade bra flöde även om det var ish AC "Parry -> Strike" stil så hade det sina egna små mekaniker inblandade i det.

Ändå de snyggaste, smidigaste fighting striderna jag sett härligt brutala också


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Om du blev sjukt less på striderna lär du inte gilla detta då det, vad jag har förstått, ska gå i likartat spår.
Personligen gillade jag striderna hyfsat i föregående spelet, hade bra flöde även om det var ish AC "Parry -> Strike" stil så hade det sina egna små mekaniker inblandade i det.

Tycker stridssystemet var mer kopierat batman arkham spelen än ac då det var med tyngd och känsla man fick tajma in parrering och samma "finnish move" schema, enkelt men bra imo.
AC har (iaf hade, inte spelat efter spelen som kom efter brotherhood) inte samma känsla och tyngd, där håller man typ bara en knapp som autoparrerades allt typ.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar