Nytt Life is Strange är under utveckling

Robot
Nytt Life is Strange är under utveckling
Medlem

De har tidigare tydligt sagt att inga direkta fortsättningar ska släppas, så låt oss hoppas att de gör vad Naughty Dog inte klarade och håller sina tidigare löften om att inte fortsätta en avslutad berättelse.

Medlem

Life is strange är ett av de bästa spelen jag spelade förra året. Fullkomligt fantastiskt! och en känslomässig berg och dalbana hela vägen.

Kluven till om jag vill ha en fortsättning på Max och Chloes historia eller inte, känns som att ett avslut är bra egentligen :).

Medlem

Jaa vad roligt! Jag tyckte verkligen om spelet, även om det fanns vissa frustrerande bitar rent gameplaymässigt och en rätt svag sista del. Frågan är bara om och hur de ska fortsätta med samma story när det kändes som att den fick ett avslut. Det kanske är en spin-off de håller på med?

Medlem

Jag har för mig att de tidigare sagt något som "ännu ett life is strange hade varit intressant, men det hade inte blivit en uppföljare"

Medlem

Härligt, gillade det mycket. Var också ett av få spel som tjejen ville vara med och spela.

Medlem

Finns det inte redan ett spel som heter Life is Strange?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Finns det inte redan ett spel som heter Life is Strange?

Ja, det har du alldeles rätt i.

Medlem

Det bästa är då man själv kan välja kön och utseende på karaktären. Men blir absolut hellre "tvingad" att spela en tonårsbrud än ännu en "man i 35-årsåldern med mörkbrunt hår och slutspelsskägg".

1
Skriv svar