Arms-betan – så här kommer den att funka

Robot
Arms-betan – så här kommer den att funka

Detaljer kring karaktärer och spellägen.

#arms, #beta, #boxing, #nintendo, #test-punch


Medlem

Jag kommer att testa, hatar dock att de bara har öppet vissa tider på dagen. Ha öppet hela dagen istället.

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

Jag kommer att testa, hatar dock att de bara har öppet vissa tider på dagen. Ha öppet hela dagen istället.

Misstänker att man vill stresstesta och helt enkelt inte förväntar sig nog många för att kunna ha betan öppen 24/7

Medlem
Skrivet av rosski:

Misstänker att man vill stresstesta och helt enkelt inte förväntar sig nog många för att kunna ha betan öppen 24/7

De gjorde samma med splatoon och det är bara dumt. Vill de stress testa borde dejha öppet i några timmar. Så alla som vill, har möjligthet att få prova på. Men man ska inte klaga för mycket, vi får ju testa spelet innan.

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

De gjorde samma med splatoon och det är bara dumt. Vill de stress testa borde dejha öppet i några timmar. Så alla som vill, har möjligthet att få prova på. Men man ska inte klaga för mycket, vi får ju testa spelet innan.

Håller inte riktigt med, då man måste skilja på demo och beta-testa. Även om många verkar se det som samma sak numera.

Medlem

Ska testa för att jag är så himla skeptisk. Hoppas jag blir positivt överraskad

Medlem
Skrivet av rosski:

Håller inte riktigt med, då man måste skilja på demo och beta-testa. Även om många verkar se det som samma sak numera.

håller visst med dig, men sammtidigt kändes Splatoon 2 Testfire mer legit, då de testar ca 3mån innan release. Här så släpps spelet 2 veckor efter sista betan n och då undrar man lite vad de egentligen skall ändra så tätt inpå release. Självklart en day1 patch men jaa, nintendo brukar neila saker rätt så från början.

blir o testa och hoppas jag också att jag blir positivt överraskad.

1
Skriv svar