Fräcka Fredag - Västernfeber, Spawn of Cooking Mama och lådöppning!

Robot
Fräcka Fredag - Västernfeber, Spawn of Cooking Mama och lådöppning!

Vårt veckoprogram fyller 30 avsnitt och vi firar med märklig cola, ännu märkligare Wii-spel och läsarnas ämne!

#cooking-mama, #fräcka-fredag, #spawn, #spelhelg


Medlem

Fräcka Fredag - S02E03 - avsnitt 30:

00:59 - Här börjar Introsekvensen (Hitta easter egg?)
01:33 - Här börjar Live-sändningen
02:58 - om missat Easter-egg i nya introsekvensen
04:33 - om The Witcher: serien på Netflix och relaterat
08:22 - om Sladdlöst VR-headset och relaterat
11:49 - om Tittarnas ämne: på FZ live
12:26 - om Destiny 2: PC-version - Microsoft - E3
13:21 - om E3: FZs bevakning
14:02 - om Destiny 2: på Battle.net / Blizzard.net
14:45 - om Första tittarvalda ämnet: framtiden för Battlegrounds?
17:54 - om Tävling: Logga till Fräcka Fredag - fler bidrag önskas - Vinn TGB 1500kr!
18:27 - om Lådöppning: innehållet i en GG-Crate
20:48 - om Dota: Valve och andras rättigheter
21:55 - om Tittarfråga: vad dricker ni egentligen? - relaterat till NiP
23:30 - om upp till tre nya Vilda Västern-spel 2017
25:15 - om avrundning inför helgen

Done!

Tack igen för omnämnande och uppskattning!

Introsekvensen
Hittade var ni gömde easter egget! haha

Medlem

Får en föreslå lite östrogen i Fräcka Fredag? Blir förbannat tröttsamt och ensidigt med testosteron-soppa i längden. Förra veckan fick vi lite nytt hopp när juice-kvinnan steg in i bilden! Jämställt skall det vara, 50-50 helst.

Tack.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Fattade inte helt och hållet det där med lådan? Var tanken en sorts prenumeration på en goodiebox med diverse hemliga prylar/godis/spel/skräp?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av FRULZ:

Får en föreslå lite östrogen i Fräcka Fredag? Blir förbannat tröttsamt och ensidigt med testosteron-soppa i längden. Förra veckan fick vi lite nytt hopp när juice-kvinnan steg in i bilden! Jämställt skall det vara, 50-50 helst.

Tack.

Vi ska göra vårt bästa! Frida kommer oavsett dyka upp i ett kul videoprojekt i höst.

Skrivet av Leffe76:

Fattade inte helt och hållet det där med lådan? Var tanken en sorts prenumeration på en goodiebox med diverse hemliga prylar/godis/spel/skräp?

Ja, precis. Vi testade förövrigt köttgrejen, smakade hundmat.


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Ouch.. Låter riktigt vidrigt.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av FRULZ:

Får en föreslå lite östrogen i Fräcka Fredag? Blir förbannat tröttsamt och ensidigt med testosteron-soppa i längden. Förra veckan fick vi lite nytt hopp när juice-kvinnan steg in i bilden! Jämställt skall det vara, 50-50 helst.

Tack.

Har det verkligen någon betydelse om det bara är män, kvinnor eller utomjordingar? Det är väl kompetens och inte kön som är intressant.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Har det verkligen någon betydelse om det bara är män, kvinnor eller utomjordingar? Det är väl kompetens och inte kön som är intressant.

Ja, det har det! Om du föredrar att leva i en ensidig värld så får det stå för dig. Jag föredrar variation!


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Gnällkuk
Skrivet av FRULZ:

Får en föreslå lite östrogen i Fräcka Fredag? Blir förbannat tröttsamt och ensidigt med testosteron-soppa i längden. Förra veckan fick vi lite nytt hopp när juice-kvinnan steg in i bilden! Jämställt skall det vara, 50-50 helst.

Tack.

Får jag föreslå att du tar din genuskvotering och kör upp det någonstans? Om det blir förbannat tröttsamt kan du bara skita i att titta. Det ska vara ett så bra program som möjligt och Calle och Joachim har blivit ett bra par på relativt kort tid. Om det istället hade varit Annabelle och Frida som hade hållit i det och var bäst hade jag föredragit att se dem varje program. Gäster är alltid trevligt och bra men det här är en halvseriös videopod, inte en styrelse på ett företag. Ta ditt könskrig någon annanstans, tack.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av tricky:

Får jag föreslå att du tar din genuskvotering och kör upp det någonstans? Om det blir förbannat tröttsamt kan du bara skita i att titta. Det ska vara ett så bra program som möjligt och Calle och Joachim har blivit ett bra par på relativt kort tid. Om det istället hade varit Annabelle och Frida som hade hållit i det och var bäst hade jag föredragit att se dem varje program. Gäster är alltid trevligt och bra men det här är en halvseriös videopod, inte en styrelse på ett företag. Ta ditt könskrig någon annanstans, tack.

Var din idé att reta upp hela Södermalm tills de satte kaffet i halsen när du steg upp imorse så har du nog lyckats. Problemaaatiskt.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Skägg.
10 Chambers

Seså, lugn och fin! Klart att ombyte förnöjer, om jag och Jocke kommer att synas mest i detta format.


signatur
Medlem
Skrivet av tricky:

Får jag föreslå att du tar din genuskvotering och kör upp det någonstans? Om det blir förbannat tröttsamt kan du bara skita i att titta. Det ska vara ett så bra program som möjligt och Calle och Joachim har blivit ett bra par på relativt kort tid. Om det istället hade varit Annabelle och Frida som hade hållit i det och var bäst hade jag föredragit att se dem varje program. Gäster är alltid trevligt och bra men det här är en halvseriös videopod, inte en styrelse på ett företag. Ta ditt könskrig någon annanstans, tack.

Jag gillar inte din ton. Kan du vänligen sluta använda glåpord?

Jag respekterar din åsikt, alla får dela sina åsikter.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Tänk att det bara är 3 veckor kvar till E3.
Nintendo, Sony, Microsoft, EA, Bethesda, PC Gaming Show med flera.

Jag hoppas på att Sony levererar något för att kontra Scorpio.


signatur

Yes... jag har legat under en sten...
Ett av de bästa spelen år 2017

1
Skriv svar