Hämta hem Mount and Blade utan kostnad

Robot
Hämta hem Mount and Blade utan kostnad
Medlem

Vansinnigt bra spel, rekommenderas!

Avstängd

Autoplay på en stream är sidan laddas? FU!

Skribent
Skrivet av Araxes:

Autoplay på en stream är sidan laddas? FU!

Jag håller med om att det inte är idealiskt med autoplay, så jag ändrade om det till en direktlänk istället.

Inaktiv

Ett spel alla borde pröva, men helst Warband då eftersom det förbättrar det mesta, inte minst de extremt stela animationerna i första spelet. Grymt spel ändå såklart.
Den bästa trailern för första spelet är enligt mitt narcissistiska jag min egen som jag laddade upp på user movies sektionen på gametrailers 2008. Spelandes på low i 4:3 med 25 FPS. )

Medlem

Hoppas att detta är ett tecken på att uppföljaren närmar sig... Kan knappt vänta.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Avstängd
Skrivet av Marcus Grönskog:

Jag håller med om att det inte är idealiskt med autoplay, så jag ändrade om det till en direktlänk istället.

Idealiskt? Det är sånt man sätts i skamstock för!

Tack för tipset. Passade på och köpte hela rasket.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag älskar det här spelet.
Svårt att spela utan nått litet fusk däremot om man väl gjort det 1 gång. Rekommenderas starkt att aldrig göra det Förstörde en klockren upplevelse tusenfalt.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Ravenknight:

Hoppas att detta är ett tecken på att uppföljaren närmar sig... Kan knappt vänta.

Känns helt klart som ett sätt att fronta varumärket lite inför E3, men vad vet jag.

Medlem

Bara gratis till pc


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Missvisande artikel..ej gratis på Xbox

Medlem

Som andra, hoppas jag att detta är till för att öka intresset för spelserien innan E3. Jag har väntat för länge på uppföljaren.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

1
Skriv svar