Tex Murphy lever än, minst en uppföljare på gång

Robot
Tex Murphy lever än, minst en uppföljare på gång

I februari 2018 inleds första akten i det sista kapitlet om FMV-hjälten Tex Murphy.


Medlem

Borde verkligen plocka upp denna serie. Har endast kört igenom Under a Killing Moon då jag var liten och jag älskade verkligen spelet och den dåliga komedin.

Medlem

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Älskade Tesla Effect!

Medlem

YES!
Nu måste vi få ett nytt Discworld också!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Helt underbart ju!!!!!!!! Längtar så sjukt mycket!

Medlem

Mean Streets säger jag bara..
"They're in my head, THEY'RE IN MY HEAD!"

Underbara nyheter! Har älskat Tex Murphy sen jag köpte UaKM när det först släpptes. Dock, så är jag inte riktigt säker om jag förstår: Är "Poisoned Pawn" fortfarande en remake av "Overseer" eller har det förändrats helt till att bli en "Tesla Effect"-uppföljare istället ?

ELF
Medlem

Har bara spelat Tesla Effect. Måste säga att jag gillade storyn och gameplayn. Hoppas nästa blir något snyggare på vissa delar bara.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Redaktör
Ponny

@Ti994a-C64-Amiga-PC: Det är en uppföljare till Tesla Effect, men det började som en Overseer-remake. Jag förstår det som att vi kommer få följa en nutidshistoria, men med rejäla avstickare bakåt med nya infallsvinklar som bygger upp inför finalen (blir glad av att bara skriva det). Lite som Overseer var från början, kanske? En nutida story där han mindes sitt första fall.


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny

@ELF: Agree! Och av alla Poisoned Pawn-trailers att döma så blir det just det, snyggare.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar