Innehållet i Mafia 2:s samlarutgåva

Robot
Innehållet i Mafia 2:s samlarutgåva
Inaktiv
Innehållet i Mafia 2:s samlarutgåva

Jag som hoppades på att man skulle få en molotov eller en tommy-gun. Men kanske blir ett köp till pc ändå. 8)


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

Jag har redan bokat samlarutgåvan till PS3! Spelet kommer bli så himla bra!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

http://www.webhallen.com/spel/pc/108152-mafia_2-collectors_ed...

Billigt är det inte iaf, det är ett som är säkert. Tror jag nöjer mig standardversionen för 1/3 del av priset

Medlem

Jag står i valet och kvalet mellan att köpa det till PC för att det faktiskt är så mycket lättare att sikta och skjuta med musen, eller att köpa det till xboxet för att kunna se spelet på tvn och njuta av det på ett lite mer filmiskt sätt.

Medlem
Skrivet av Zpiritual:

http://www.webhallen.com/spel/pc/108152-mafia_2-collectors_ed...

Billigt är det inte iaf, det är ett som är säkert. Tror jag nöjer mig standardversionen för 1/3 del av priset

Vet inte om du märkt det eller inte men Webhallens information har inte uppdaterats alls efter denna nya information. Priset på den samlarutgåvan har alltid varit 999kr och det är endast deras gissning.

Skrivet av Webhallen:

Pris, produktbeskrivning och releasedatum är preliminära och kan komma att ändras.

Visst, det finns en chans att priset stannar där men det tror jag inte.

inK
Medlem
Skrivet av Forex.se:

69,99 USD säljs för
576,76 SEK

Finns inte en chans att Webhallen kan ta 1299 kr för CE till PS3.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

1000kr för en massproducerad Steelbook-version? Nej tack, köper den vanliga utgåvan och väntar tills denna går för 99kr i en reaback.

Medlem

Kommer nog skaffa collectors ed. men blev lite besviken på innehållet. Man vill ju ha något som man kan visa upp i hyllan

Inaktiv

blir ett givet köp men vet inte om det blir PS3 eller PC :/ mafia city of lost heaven ägde på pc : )

Inaktiv

större bild
http://www.shacknews.com/images/image-o-matic.x?/images/sshot...

Säger som ni andra, dom borde ha någon liten model av en thompson eller något, inget svårt o tillverka :/

Medlem

70 USD = 550 SEK, så tusen spänn kan dem väl knappast ta?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Det blir nog standard utgåvan för mig med! Och nu har jag bestämt mig! Det blir till PC! Tror jag....

PC eller PS3?!?!? FAAAAAAAAAAAAN!

Kan inte missa detta GOTY SPEL! Kanske måste vänta till recensionerna dyker upp vilken version man skall köpa?!??! 1an var ju till PC!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Kan man få tag på den för priset som FZ har angivit så är de ett helt klart köp.. Älskade 1:an!!!

inK
Medlem
Skrivet av Remus:

Det blir nog standard utgåvan för mig med! Och nu har jag bestämt mig! Det blir till PC! Tror jag....

PC eller PS3?!?!? FAAAAAAAAAAAAN!

Kan inte missa detta GOTY SPEL! Kanske måste vänta till recensionerna dyker upp vilken version man skall köpa?!??! 1an var ju till PC!

GOTY var väl ändå att ta ut en seger i förskott?


signatur

Every trophy counts...

Medlem
Skrivet av inK:
Skrivet av Remus:

Det blir nog standard utgåvan för mig med! Och nu har jag bestämt mig! Det blir till PC! Tror jag....

PC eller PS3?!?!? FAAAAAAAAAAAAN!

Kan inte missa detta GOTY SPEL! Kanske måste vänta till recensionerna dyker upp vilken version man skall köpa?!??! 1an var ju till PC!

GOTY var väl ändå att ta ut en seger i förskott?

Det kommer bli GOTY! Det kan jag lova! 9.7 av Gametrailers! Minst!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av redmac:

Jag har redan bokat samlarutgåvan till PS3! Spelet kommer bli så himla bra!

1300kr... ja herregud..


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Remus:
Skrivet av inK:
Skrivet av Remus:

Det blir nog standard utgåvan för mig med! Och nu har jag bestämt mig! Det blir till PC! Tror jag....

PC eller PS3?!?!? FAAAAAAAAAAAAN!

Kan inte missa detta GOTY SPEL! Kanske måste vänta till recensionerna dyker upp vilken version man skall köpa?!??! 1an var ju till PC!

GOTY var väl ändå att ta ut en seger i förskott?

Det kommer bli GOTY! Det kan jag lova! 9.7 av Gametrailers! Minst!

Kalla mig pessimist, men aldrig att det spelet kommer få över 9.0 på metacritic, åtminstånde inte till PC och användarbetyg.


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Golvis:

Kalla mig pessimist, men aldrig att det spelet kommer få över 9.0 på metacritic, åtminstånde inte till PC och användarbetyg.

Normalt sett får ju oftast spelen högre betyg på PC än på konsollerna pga snyggare grafik och bättre multiplayer.

Medlem
Skrivet av luiga:
Skrivet av Golvis:

Kalla mig pessimist, men aldrig att det spelet kommer få över 9.0 på metacritic, åtminstånde inte till PC och användarbetyg.

Normalt sett får ju oftast spelen högre betyg på PC än på konsollerna pga snyggare grafik och bättre multiplayer.

Inte den bilden jag fått tyvärr, folk ger bättre betyg till konsollversionerna pga av att de inte kräver lika mycket av spelet som den generelle pcspelsliraren, och med portade spel (95%) så blir ju kontentan sämre betyg för pcversionen, men överbevisa mig gärna, vore trevligt om jag fått det om bakfoten.


signatur

Retro.

1
Skriv svar