Kommer Call of Duty: WWII till Nintendo Switch?

Robot
Kommer Call of Duty: WWII till Nintendo Switch?
Medlem

"Ett Call of Duty till Switch är en av få saker som kan stjäla uppmärksamhet från Super Mario Odyssey."

Haha där var du allt bra rolig. Att jämföra COD med självaste Mario får mig att dra på smilbanden.

Medlem

@Divion: CoD har nog sålt bättre än Mario på sistone.

Medlem

Kan nog gå, med 1 fps.

Medlem

Om de inte lyckas få Cod, Fifa osv till switch (varje år) tror jag den floppar till WII u kom det väl bara ett cod och ett fifa vilket gjorde den kass för de som uppskattar de spelen. Hade ju varit trevligt att köpa en konsol och få tillgång till både nintendos spel och de vanliga spelen man annars hade kört på sin PS eller Xbox

Skrivet av Jokobib_Bob:

Kan nog gå, med 1 fps.

Switch är ju starkare än WII U som jag förstått det. Den spelade jag black ops 2 på fullt spelbart men med lite fler FPS drops än på de andra konsolerna som jag förstått det, och de hade de säkert kunnat lösa genom att sänka grafiken lite. Det kan ju självklart inte ligga på samma grafiknivå som XBOX one PS4 och PC men går nog få det spelbart utan att det ser allt för dåligt ut bara de lägger lite energi på det.

Avstängd
Skrivet av Jokobib_Bob:

Kan nog gå, med 1 fps.

Nåja Nintendo Switch har iaf sina spel i 1080p/60 till skillnaden från andra.

Medlem
Skrivet av Sebastian V:

Nåja Nintendo Switch har iaf sina spel i 1080p/60 till skillnaden från andra.

? Zelda är ju antingen 1280x720 upp till 30FPS eller 1600x900 upp till 30 FPS beroende på om du kör dockat eller portabelt, finns säkert undantag i spel som inte är grafiskt krävande men de hade fungerat fint i 1920x1080/60 på Xbox och ps4 också.

1
Skriv svar