Natal får sitt officiella namn under E3?

Robot
Natal får sitt officiella namn under E3?
Medlem
Natal får sitt officiella namn under E3?

För det där priset får det nog vara en liten revolution för att jag ska villa skaffa en.

Medlem

De kanske använder samma tema som Sony och kallar den:

'XB: Spastic '

Och en bundle med Milo kan få under texten:

'I have no friends'-pack

Medlem

De döpte väl om Revolution till wii, för japaner kan inte säga revolution. Hela deras språk är sammansatt av stön i olika former.

Medlem

Känns väl sådär lovande att två av MS toppnamn inom sin speldivision hoppar av nu, bara månader innan launch. Hoppas bara det är ett sammanträffande...

Källa: http://xbox360.gamespy.com/articles/109/1093016p1.html

Inaktiv

Allard hoppar ju av pga att MS cannade Courier, hans nya skötebarn......

Natal kommer att kicka branschen mitt på nötterna...alla kommer att vilja ha den, även ni som inte tror det nu!

Medlem

Vem tror dom kommer köpa den med det priset? Bundle är väl ok, men fristående? Nej tack än så länge...

Medlem
Skrivet av anon_81726:

Natal kommer att kicka branschen mitt på nötterna...alla kommer att vilja ha den, även ni som inte tror det nu!

natal på e3 09
titta under foten
eyetoyspel liknande spel visas live
vision om hur det skulle kunna fungera, men inte inget som bevisats utan bara rena teorier
milo som jag kan bevisa är helt fake eller ialla fall delvis fake

nyligen
livedemo på scen, ser tydligt att det laggar efter med ett igen eyetoy liknande spel.

Om natals test från lokal skribent
"Tompa | 2010-05-12 19:29:39
Kommer en förhandstitt inom kort, men... ja, det är fördröjning. Den är mer Wii än revolution, om man säger så."

japp, det kommer kicka nötter.

Medlem
Skrivet av Pooslice:

Hela deras språk är sammansatt av stön i olika former.

Ursäkta? Har du ens hört Japanska? Tycker du ärligt talat att dom låter så här, Ahhh mhhhhh uhhh?

Seriös eller ej, Deras språk är lite mer avancerat än att bara stöna fram ord. Läst det i 4 år och håller på fortfarande.


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem

1500 kr för eyetoy på steroider.

Medlem

Sagt det förr och säger det igen: VÄGRAR betala den summan! Spelar ingen roll om så Mass Effect 3 KRÄVDE Natal, VÄGRAR köpa Natal/Xbox Motion/Xbox Move eller vad fan den nu kommer heta för det priset!

Första gången jag verkligen vill att folk ska börja bojkotta något...


signatur

- r4z0r -

Buuh kommer natal bli.

Skrivet av Pooslice:

De döpte väl om Revolution till wii, för japaner kan inte säga revolution. Hela deras språk är sammansatt av stön i olika former.

Hahahaha, underbar kommentar. Nu får du torka upp kaffet.

Dissidia:
Slappna av! Jag har också läst japanska (ett år bara, visserligen) men hårddrar man det har han ju faktiskt en poäng.

Medlem

Natal kommer säljas lika enkelt som vatten i sahara. Är det inte microsoft som står för reklamen? Dom har ju lyckats pracka på oss all annan skit som windows, xbox mm. Dom kan det där med säljteknik.

Medlem
Skrivet av visan:

Natal kommer säljas lika enkelt som vatten i sahara. Är det inte microsoft som står för reklamen? Dom har ju lyckats pracka på oss all annan skit som windows, xbox mm. Dom kan det där med säljteknik.

Förstår inte vad det är för fel på Windows, eller Xbox heller för den delen.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

"Då tänker jag själv - om Revolution blev Wii, vad blir då Natal?"
- Skräp.

Medlem
Skrivet av Sviskon:

"Då tänker jag själv - om Revolution blev Wii, vad blir då Natal?"
- Skräp.

Evolution


signatur

dizzid1a. Say What?

1
Skriv svar