Get Even flyttas fram efter attacken i Manchester

Robot
Get Even flyttas fram efter attacken i Manchester
Medlem

Jag har inga synpunkter på att ändra datum, men för mig som inte vet: har spelet någon tematisk koppling till typ självmordsbombare eller det som hände? Eller är det utvecklat i Manchester?


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv
Skrivet av beersgarden:

Jag har inga synpunkter på att ändra datum, men för mig som inte vet: har spelet någon tematisk koppling till typ självmordsbombare eller det som hände? Eller är det utvecklat i Manchester?

Nej som svar på bägge frågorna. De insåg nog att det rent krasst skulle bli svårt att få uppmärksamhet för spelet samtidigt som världen är i tumult.

Skägg.
10 Chambers

@anon_98854: Saxat från spelets beskrivning:

"Black - en iskall legosoldat och lönnmördare - vaknar upp på ett mystiskt gammalt mentalsjukhus utan minne av sitt förflutna.
Under vägledning av sin anonyma fångvaktare, ”Red”, kastar sig Black in i en typ av behandling, som görs möjlig genom unik teknik - ett headset som låter användaren återuppleva sina minnen och uppleva dem i nutiden.

Black försöker nu minnas.

Med hjälp av headsetet ”Pandora” dyker han djupt ner i sitt sinne för att utforska sanningen om det enda han kommer ihåg: hur han försökte rädda en tonårstjej med en bomb fastsurrad vid bröstet."

Skulle tro att det är därför man väljer att skjuta på spelet.


signatur
Medlem

@anon_98854: Ja det finns en möjlig koppling, dock inte till Manchester eller terrorism på det sättet.

Medlem

Cheap sätt att skaffa sig några dagar till av bugfixning.

1
Skriv svar