Heaton ger ut självbiografi

Robot
Heaton ger ut självbiografi

"Det är mer motgångar än framgångar egentligen" säger Emil Christensen om boken om hans livsresa.

#emil-christensen, #esport, #heaton, #nip, #självbiografi


KoP
Medlem

Vet inte vad jag ska säga om unga människor som ger ut självbiografier (gav inte Justin Bäver ut en självbiografi också?).

Heaton kan gott leva 20-25 år till innan han börjar fundera på att avhandla sitt liv i bokform.

Medlem
Medlem
Skrivet av KoP:

Vet inte vad jag tycker om unga människor som ger ut självbiografier (gav inte Justin Bäver ut en självbiografi också?).

Heaton kan gott leva 20-25 år till innan han börjar fundera på att avhandla sitt liv i bokform.

Håller med, men när man peakar runt 18 år, så kanske det blir så här. =P

Jag väljer att minnas Heaton på topp med de andra legenderna som jag inte minns namnet på. Nån var asvass och styrde med piltangenterna vill jag minnas. Snabb googling bort, men jag orkar inte. Nostalgi från CS-tiden helt enkelt och jag kan nog sitta och titta mot horisonten hela dan och minnas svunna tider..

Medlem

Står säkert mycket intressant om att bli rik på bokföringsbrott.

Medlem

"....sen tränade jag på att kasta flash i 7 timmar, det var kul"

Medlem
Skrivet av kebbe:

Står säkert mycket intressant om att bli rik på bokföringsbrott.

Nu tjänade de dock inga pengar på det utan handlade helt enkelt om att de slarvade med bokföringen.

Medlem

Kommer helt klart köpa.
Första boken på sådär 15 år

Medlem
Skrivet av Frisell:

Håller med, men när man peakar runt 18 år, så kanske det blir så här. =P

Jag väljer att minnas Heaton på topp med de andra legenderna som jag inte minns namnet på. Nån var asvass och styrde med piltangenterna vill jag minnas. Snabb googling bort, men jag orkar inte. Nostalgi från CS-tiden helt enkelt och jag kan nog sitta och titta mot horisonten hela dan och minnas svunna tider..

menar du DOOMer?

Avstängd

Hur faan tänkte han när han valde den näsduken?

Medlem
Skrivet av Araxes:

Hur faan tänkte han när han valde den näsduken?

...som Niklas med skärpet?

Medlem

@Tsteken: nä, men var faktiskt på lan med honom i linköping strax efter 2k. Han jag tänkte på var potti(fick googla, men nu skäms jag). Legend som sagt.

Medlem
Skrivet av KoP:

Vet inte vad jag ska säga om unga människor som ger ut självbiografier (gav inte Justin Bäver ut en självbiografi också?).

Heaton kan gott leva 20-25 år till innan han börjar fundera på att avhandla sitt liv i bokform.

Det har väl varit så tidigare, att man helst skulle vara på dödsbädden innan man gav ut sin biografi. Men dessa människor har ju varit med och peakat innan dom blivit 30 år gamla. Hur skulle Heatons biografi varit om hans liv hädanefter bara är ett vanligt Svensson-liv?
Men man kan nog släppa fler biografier om det skulle vara. T.ex. släppte ju även Zlatan sin biografi när han var runt 30 år, men det lär ju inte vara hans sista bok.

Medlem

Jättekul att få dessa insikter, kommer garanterat att köpa boken.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Avstängd
Skrivet av KoP:

Vet inte vad jag ska säga om unga människor som ger ut självbiografier (gav inte Justin Bäver ut en självbiografi också?).

Heaton kan gott leva 20-25 år till innan han börjar fundera på att avhandla sitt liv i bokform.

Wayne Rooney har släppt två st självbiografier och han är 30. Det är faktiskt intressant att läsa om deras liv när dom är som bäst. Om Rooney väntat tills han var 60 år är det kanske inte säkert att någon ens minns vem han var plus att boken kommer sälja sämre.


signatur

PS5 och inget annat.

1
Skriv svar