Hands-on – Middle-Earth: Shadow of War

Robot
Hands-on – Middle-Earth: Shadow of War

I augusti får vi fortsättningen på 2014 års stora överraskning. FZ har provspelat det nya kriget, och det bådar gott.

#lord-of-the-rings, #middle-earth-shadow-of-war, #monolith, #pc, #ps4, #shadow-of-mordor, #tolkien, #xbox-one


Medlem

Tyckte det första spelet var väldigt långtråkigt, så tror jag hoppar detta spelet vid release. Kommer dock spela det senare, tack vare troy baker.

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

Tyckte det första spelet var väldigt långtråkigt, så tror jag hoppar detta spelet vid release. Kommer dock spela det senare, tack vare troy baker.

Jag älskade det första spelet, har nog varvat det 5ggr, minst

Från artikeln: "Inget av den stora världen visades i demot," <-- Den är jag nyfiken på. De har inte nämnt eller visat något *alls* om/från den.

Medlem

Ser fram emot detta.
gillade även jag första spelet men det kändes lite som en opolerad guldklimp. Kul att dom arbetat vidare med det.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Lucas Jones

@Makkapakka: Är också väldigt intresserad av att se deras tillvägagångssätt när det gäller open world. Tycker inte det första spelet skötte det speciellt snyggt, så hoppas de tagit tillfället i akt och renoverat även den aspekten av spelet.

Medlem

@fleante: För typen av spel första spelet var tyckte jag de skötte det bra Hoppas de gjort som 1an, fast större områden att lalla rundor på.

Medlem

Mitt goty spel 2017. Längtar som fan. Sagan om Ringen är bäst!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

För de som är intresserade kör de en "interaktiv" fortress assault live på https://www.twitch.tv/monolithlive 2300 på fredag. Brukar vara skön stämning på deras streams tycker jag så det är värt att dyka in om man är instresserad. Lär bli bra med hype då det är första live gameplay som visas.

Medlem

Kommer stora delar av Middle-Earth finnas med som spelbara områden ?
Låter sjukt najs. Grabben är taggad va!

Medlem

@zumo: Hela Mordor och Osgiliath och kanske Minas Tirith så som jag förstått det och rykten. Men garanterat/bekräftat är hela Mordor och Minas Ithil eller Minas Morgul som det heter efter Nazgulerna erövrat den fästningen.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

1
Skriv svar