GTA 2-inspirerade Geneshift släppt på Steam

Robot
GTA 2-inspirerade Geneshift släppt på Steam

Tanka hem multiplayerdemot och sprid kaos!


MEG
Medlem

Ser lite enformigt ut...


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Va supersugen på detta och la till det på min önskelista för det skulle "vara tillgängligt" på steam snart.... Och så får man ett mail att det har släppt och man blir överlycklig.
Sen får man se att det är Early access. Suck..... Inte alls besviken.
Bara att vänta nått år tills det släpps.

Inaktiv

*blastar ett par skott med hagelbrakaren* "STEALTH KILL"

Gnällkuk

Kändes väl mer som om det är inspirirerat av Hotline Miami och dylikt. Det enda som kändes GTA-aktikt var ju bilarna. Men nja, såg inte superkul ut tycker jag och det faktum att fpsen verkar tanka stenhårt så fort det är en explosion känns ju inte helt hundra heller.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Avstängd

Verkar inte lovande när gameplayvideon ser ut att lida av dålig framerate

Medlem

@tricky: Det är ju extremt likt gta 2.
Ser fram emot att testa coop kampanjen när det släpps.

Medlem
Skrivet av Phyrino:

@tricky: Det är ju extremt likt gta 2.
Ser fram emot att testa coop kampanjen när det släpps.

Jag önskar att jag såg det du ser. För mig ser det ut som ett "första" hobbyprojekt av en elev i högstadiet/gymnasiet. Absolut inget att skratta åt men absolut inget att ta betalt för heller. En prototyp, mer eller mindre.

Edit: "“8 years of community feedback - it's the only way I know. Ever since the demo was released way back in 2009" Vänta, va? Har spelet varit i utvecklingen sen 2009, eller t.om tidigare? ...Något är skevt här...vad är det jag missar?

Medlem

Till er som inte ser likheten med GTA2, vad är det för fel på er? Det är ju på pricken samma look + feel.

Medlem

GTA 2 är ju utan tvekan det roligaste GTA-spelet. Tempot i multiplayer var/är oslagbart. Om det här ens är det minsta likt det så är det värt att pröva.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Nä sorry, det fanns en anledning till att gta övergav topdown perspektivetet, och det på goda grunder.

1
Skriv svar