Vinn Warhammer: Dawn of War 3 och en stridshammare!

Robot
Vinn Warhammer: Dawn of War 3 och en stridshammare!

Samlarutgåvan i prispotten och en rad tröstpriser, inklusive standardspelet.

#dawn-of-war-3, #tävling, #warhammer


Medlem

Death to the false emperor! .... Oh right... Chaos är inte med i spelet , Necrons kommer troligen bli nästa faktion också... suck "Cries in heresy"


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Death to the false emperor! .... Oh right... Chaos är inte med i spelet , Necrons kommer troligen bli nästa faktion också... suck "Cries in heresy"

Har du sett hur stor Gabriel Angelos är jämfört med vanliga marines, samt att han kan volta i Terminator Armour? Chaos ÄR med. Finns ingen annan förklaring

Medlem
Skrivet av Makkapakka:

Har du sett hur stor Gabriel Angelos är jämfört med vanliga marines, samt att han kan volta i Terminator Armour? Chaos ÄR med. Finns ingen annan förklaring

Jo... jag har sett... att den typen av heresy finns med i spelet.
Tidigare spel har väll inte heller varit så lore korrekta men 3an tar nog priset med löjligheter ^^


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

@Godofcheese: jag visste inte förra var lorebreaking på något sätt? Do explain, om jag missat något

Medlem
Skrivet av Makkapakka:

@Godofcheese: jag visste inte förra var lorebreaking på något sätt? Do explain, om jag missat något

När jag tänker efter så är det inget off med tidigare titlar, men något som var konstigt i början var ju blood ravens i första spelet, men dom vart ju senare inlagda i officiella loren till slut


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Makkapakka:

Har du sett hur stor Gabriel Angelos är jämfört med vanliga marines, samt att han kan volta i Terminator Armour? Chaos ÄR med. Finns ingen annan förklaring

Jag såg att spelet utspelas i framtiden, har laservapen och utomjordingar.. Mycket konstiga saker i det där spelet, antar att WH4K inte ska spelas om man vill ha realism
(Just kidding with ya, jag spelar det varje kväll. Stör mig inte nämnvärt på hoppande marines mer än vad jag stör mig på orks som kan överleva katapulter eller eldarer med en elite som kan kasta en bummerang som penetrerar rustning och som kan återvända)

Medlem

@ForrestFox: Antar att du inte bryr dig om loren i WH40K universumet, eller har läst några böcker. För om du har det, så förstår jag verkligen inte din "vem fan bryr sig?" hållning. För mig är loren viktig, annars kan jag lika gärna spelet något generiskt Sci-fi spel.

Medlem
Skrivet av Makkapakka:

@ForrestFox: Antar att du inte bryr dig om loren i WH40K universumet, eller har läst några böcker. För om du har det, så förstår jag verkligen inte din "vem fan bryr sig?" hållning. För mig är loren viktig, annars kan jag lika gärna spelet något generiskt Sci-fi spel.

Läser Horus Rising böckerna. fair enough?

Medlem

@ForrestFox: Jag kan läsa bibeln, det betyder inte att religion betyder något för mig.

Du måste inte tycka som mig, jag bara sade att för mig är loren viktig, och DoW 3 har för mycket lore breaking grejer för att jag ska kunna spela det.

1
Skriv svar