Divinity: Original Sin 2 släpps i september

Robot
Medlem

det här blir ett köp ska bli kul

Medlem

Har redan köpt, men avstår från att spela tills det är i färdigt skede.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Gnällkuk

Ser fram emot det här spelet något oerhört


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Spelade första spelet när det begav sig och tyckte det var helt fantastiskt. Älskade grafiken/designen pga mysfaktorn. Striderna var superroliga och storyn helt okej. Har hållt mig borta från Early Access-versionen av tvåan då jag vill att upplevelsen ska bli den bästa när jag väl sätter mig ner med det.

Medlem

Älskar 1:an och är hype inför 2:an. Gör som föregående har sagt och håller mig ifrån 2:an, har för det mesta sprungit runt lite i de första 5 minuterna för att få en känsla för UI och lite andra ytliga saker som man kan få ett första intryck av.
Älskar de nya 'klasserna'

Medlem

Längtar, samspelet i co-op var riktigt kul i första!

Medlem

Divinity-serien har alltid varit bra och blir bara bättre. Har redan backat det här men väntar som många andra på att hela spelet ska släppas.

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Har redan köpt, men avstår från att spela tills det är i färdigt skede.

Jag har backat spelet på KS, och har testat det en del. Väldigt nöjd med hur de förbättrat spelet jämfört med första. Det är många andra på Steam också med tanke på det höga betyget deras Early Access har.

Medlem

Jeg mista interessen mange år tilbake i tid. Det var da de kom med spill nr. 2, eller kanskje nr.3. Likte ikke at man måtte spille og håndtere to figurer på en og samme gang.

Medlem

Divinity: Original Sin har en av dom roligaste stridssytemen av sitt slag, har likt andra avvaktat köp av tvåan i väntan på något ännu bättre.

Medlem

Grymt stridsystem i 1:an men tyckte världen var ganska tråkig att roama runt i och storyn missade jag helt. Hoppas de jobbat på de delarna i 2:an.

1
Skriv svar