Heja fram svenskar i World of Tanks-mästerskapen - vinn goodiebags

Robot
Heja fram svenskar i World of Tanks-mästerskapen - vinn goodiebags

Tio personer vinner en trevlig gympapåse och prylar till spelet.

#tävling, #world-of-tanks


Releasehästryttare

"Konstigt" att de ger bort grejer nu efter förra helgens Wargaming fiasko

Medlem

Själv vill jag ha muggen, fick ingen på Arsenalen i höstas när Jingles var där.
En fråga dock varför skrev inte FZ om Wargamings riktigt stora tramp i klaveret föra helgen?

Medlem

@Devan: har helt missat, vad hände?

Releasehästryttare
Skrivet av 2c1c:

@Devan: har helt missat, vad hände?

Wargaming hotade en youtube kanal (sir foch) med att de skulle stänga ner hans kanal om han inte tog bort en video han gjorde där ha sa att en ny premium tank va pay2win m.m.

Skägg.
10 Chambers

@Devan: En typisk nyhet som låg där och lurade o bakhuvudet tills det blev lite försent.


signatur
Medlem

Wargaming har sabbat spelet helt. I början var det hejdlöst roligt med alla som var duktiga och visste vad som krävdes för att vinna. Och jag som glad amatör lärde mig en massa taktik och smartness av de som var bättre än mig. Dessutom gick det då chatta med folk, som skojade och delade med sig av sin kunskap när man frågade. Sen kom Wargaming på att de var tvungna att rikta sig till den breda massan för att tjäna multum och börja dumma ned spelet, för att ungarna, som inte hade tålamod att dö en massa för att lära sig, ska tröttna snabbt. Lärokurvan då var rätt brant mot idag.

Sen började nerf-helvetet...

Från patch till patch betedde sig vagnarna olika. Det första de gjorde var att nerfa artilleriet, så de som var duktiga på detta tröttnade. Sen kände de sig tvingade att peta i var man träffade - de lade till någon irriterande slump att man missade oftare än man träffade där man ville. Som inte detta var nog började de med att sälja premiumvagnar - så du slapp nöta och öva en massa... Noobsen/nybörjarna älskade förstås detta och helt plötsligt kunde du hamna i lag där topp-TIR:en var totala nybörjare och fattade inte vad de skulle göra eller vad deras uppgift var.

....och som inte allt detta var illa nog flyttade de över Östeuropa från den ryska servern till vår EU-server och detta gav oss massa arroganta egotrippade öststatssnorungar som sket totalt i lagarbete.

Jag stod ut i några år med allt detta sen tröttnade jag helt och slutade. OM de gett fan i allt och låtit det varit som början hade jag fortfarande älskat spelet. Nu är det mer en bitter bismak på något som var var suveränt men blev sabbat av dumma utvecklare.

Medlem

Klart man lirar WoT
Jag är IcePanzer.


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar