Här är den, premiärtrailern för Far Cry 5!

Robot
Här är den, premiärtrailern för Far Cry 5!

Fightas mot reliösa fanatiker!

#far-cry-5, #släppdatum


Medlem

såg väl helt ok ut, fast rls först nästa år

Medlem

Jag vill jaga kossor med flygplan!

Medlem

Det här vill jag ha nu, inte om åtta månader..

Medlem

developers from France Ubisoft announced their new Far Cry game.

Its villian is a patriotic "cult" of white people from Montana.

Medlem
Skrivet av PCMan:

developers from France Ubisoft announced their new Far Cry game.

Its villian is a patriotic "cult" of white people from Montana.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQID0jmv...

Religiösa fanatiker ligger väl i tiden?

Medlem
Skrivet av PCMan:

developers from France Ubisoft announced their new Far Cry game.

Its villian is a patriotic "cult" of white people from Montana.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQID0jmv...

Jag förstår inte riktigt orsaken till facepalm? Missar jag något?

Medlem

Fult med allt bloom.

Medlem
Skrivet av jk78ki:

Jag förstår inte riktigt orsaken till facepalm? Missar jag något?

Tror han syftar på den häxjakt som pågår mot "white males" just nu.

Spelet ser hur som helst grymt ut. Om Ubisoft gör det här rätt så kan det mycket möjligt bli det bästa Far Cry någonsin.

Medlem
Skrivet av PCMan:

developers from France Ubisoft announced their new Far Cry game.

Its villian is a patriotic "cult" of white people from Montana.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQID0jmv...

1. Spelet görs i Kanada.

2. Det är ganska tydligt en kult och dessutom inget far fetched.

3. Med tanke på att man har skjutit på andra hudfärger i de förra Far Cry-spelen är det väl inget konstigt?

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Tror han syftar på den häxjakt som pågår mot "white males" just nu.

Spelet ser hur som helst grymt ut. Om Ubisoft gör det här rätt så kan det mycket möjligt bli det bästa Far Cry någonsin.

"häxjakt"

FTFY

Medlem

Oj onda vita kristna, jo men det kan vi väl relatera till. Skönt att dom inte valde något utmanande och trampade på några tår. Dom röstade säkert på Trump också dom vi får panga. Skönt!

Medlem

Förstår inte varför så många är kränkta över att spelet handlar om en kristen sekt. Varenda spel som utspelar sig i modern tid handlar ju om islamister. Kul med något helt annorlunda.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Förstår inte varför så många är kränkta över att spelet handlar om en kristen sekt. Varenda spel som utspelar sig i modern tid handlar ju om islamister. Kul med något helt annorlunda.

Vilka spel syftar du på? Är du säker att du inte menade verkligheten?

Medlem
Skrivet av Brutulv:

Oj onda vita kristna, jo men det kan vi väl relatera till. Skönt att dom inte valde något utmanande och trampade på några tår. Dom röstade säkert på Trump också dom vi får panga. Skönt!

Så som jag förstod det så handlar det om en "kkk" liknande sekt. Vad är problemet exakt? Att man inte får skjuta svarta människor?

Medlem

Problemet med detta spelet är att storyn verkar skitlöjlig å totalt osannolik. Inte för att de saknas dårar, utan för att du, med hjälp av beväpnade flygplan å tränade djur ska ta ner den här kulten å inte typ FBI som de hade varit i normala fall. Som vanligt är hela premissen för ännu ett ubisoft spel helt uppåt väggarna idiotiskt. Återigen har dom använt sin random game generator för å göra ett spel.

Medlem
Skrivet av jk78ki:

Så som jag förstod det så handlar det om en "kkk" liknande sekt. Vad är problemet exakt? Att man inte får skjuta svarta människor?

Prick vad jag skrev, samt menade. Tack för rättelsen.

Medlem

OMG KRISTFOBI.

Medlem
Skrivet av Brutulv:

Prick vad jag skrev, samt menade. Tack för rättelsen.

Den enda roliga biten av Mafia 3 var när man fick panga kkk-medlemmar på deras möten, jag tänker att det kan bli kul här också iallafall. Sen att det är en standard set-up och har brister i logiken är en annan fråga från det jag menar.

Skägg.
10 Chambers

@oDIRTDIVERo: Så din kritik är att Far Cry-spelen inte är verklighetstrogna?


signatur
Medlem

Ubisoft sa väl också innan revealen att det kommer bli kontroversiellt? Men inte av den anledning folk kanske förväntar sig.

Avstängd
Skrivet av oDIRTDIVERo:

Problemet med detta spelet är att storyn verkar skitlöjlig å totalt osannolik. Inte för att de saknas dårar, utan för att du, med hjälp av beväpnade flygplan å tränade djur ska ta ner den här kulten å inte typ FBI som de hade varit i normala fall. Som vanligt är hela premissen för ännu ett ubisoft spel helt uppåt väggarna idiotiskt. Återigen har dom använt sin random game generator för å göra ett spel.

Det är ju ett spel, inte verkligheten.

Medlem

Jag tycker att det här spelet mest av allt liknar "Far Cry 2", detta hatade mästerverk. Hoppas att man får fler legosoldater att välja mellan som sin karaktär, samt att de andra utgör motståndsrörelsen och är tillgängliga som stridskamrater.


signatur

War, War never changes...

phi
Medlem

@Makkapakka: Det är ju inga riktiga kristna! De tolkar bibeln fel bara!

Medlem
Skrivet av Tarotikum:

Jag tycker att det här spelet mest av allt liknar "Far Cry 2", detta hatade mästerverk. Hoppas att man får fler legosoldater att välja mellan som sin karaktär, samt att de andra utgör motståndsrörelsen och är tillgängliga som stridskamrater.

Du skapar din egna karaktär, spelet har dessutom coop också hela campaignen.

Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:

Problemet med detta spelet är att storyn verkar skitlöjlig å totalt osannolik. Inte för att de saknas dårar, utan för att du, med hjälp av beväpnade flygplan å tränade djur ska ta ner den här kulten å inte typ FBI som de hade varit i normala fall. Som vanligt är hela premissen för ännu ett ubisoft spel helt uppåt väggarna idiotiskt. Återigen har dom använt sin random game generator för å göra ett spel.

Far Cry 3 och 4 är väldigt flippade och flummiga, så ser ingen skillnad. Story med over the top bad guys följer konceptet från tidigare spel. Föregångarna är minns lika osannolika.

Medlem

Klart som tusan att det här för diskussioner. Vad skulle folk säga om det var en militant islamistisk sekt som tog över en region och började massmörda folk... Oj vänta, det händer ju just nu ja...

Medlem

@Buio: ja absolut. Dom spelen va också skit. Det var därför jag skrev att dom ÅTERIGEN använt sig av sin random game generator.

Medlem

Är positivt överraskad. Blir spännande att se vad det blir har Crew 2 också. Vore häftigt med Europa istället för staterna.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

@Araxes: det behöver väl inte betyda att det helt saknar all sans och rason? Ditt argument kan användas på vilken värdelös film eller värdelöst spel som helst som har en urbota korkad story. Skulle de göra det bättre eller??

12
Skriv svar