Hurra! Overwatch fyller år och firar med gratishelg

Robot
Hurra! Overwatch fyller år och firar med gratishelg
Inaktiv

Klockrent att man jobbar från 13 idag till 13 på måndag då

Medlem

@anon_119148: Då har du fan råd med ett av de bästa fps på marknaden

Inaktiv

@Elixx: Sant men jag har helt skev syn på sånt där. Vägrar lägga 500 kr på ett spel men slänger gärna bort 500 kr på en hockeymatch utan att behöva fundera

Medlem

@anon_119148: Om du skulle vara intresserad av det så kostar det bara 20 euro nu till pc och 369kr till ps4

Medlem

Är det bara jag som inte kan ladda ner det från PS store? Jag har PS plus men när jag försöker ladda ner det får jag bara "det här innehållet kan inte laddas ner för tillfället".. :/

Medlem

Tycks bara kapa bilden på 21:9. Illamående efter 5 minuter med så låg FOV. Väldigt roligt spel annars i 16:9. Men tråkigt nog får jag väl leva med black bars.

Medlem

Hatar gratishelgerna. Får hålla mig borta från competitive helt enkelt tills helgen är över så man slipper alla lvl 8 cod spelare som kommer in med 76 och Widow mains.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem
Skrivet av HogisGuy:

Hatar gratishelgerna. Får hålla mig borta från competitive helt enkelt tills helgen är över så man slipper alla lvl 8 cod spelare som kommer in med 76 och Widow mains.

Man kan inte spela competitive förrän lvl 25, så är nog där man ska vara om man vill hålla sig borta från gratisspelarna.


signatur

The cake is a lie...

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Big B:

Man kan inte spela competitive förrän lvl 25, så är nog där man ska vara om man vill hålla sig borta från gratisspelarna.

Trodde det var ganska uppenbart att jag överdrev där men w/e.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Inaktiv

@Grushinsky: tackar gick in och köpte direkt. Hade väldigt skoj med betan

Medlem

Bästa spelet som sagt. Spelat det så gott som uteslutande sen den öppna betan och är fortfarande långt ifrån trött på det. Gäller att lära sig hantera tilt i competitive bara

Medlem

Jag verkar vara en av väldigt få som säger detta, men... nej tack!

1
Skriv svar