Niell Blomkamps släpper lovande kortfilmstrailer, vill kränga källmaterialet på Steam

Robot
Niell Blomkamps släpper lovande kortfilmstrailer, vill kränga källmaterialet på Steam
Medlem

LIKE! Tycker Niell Blomkamp gjort intressanta saker

Medlem

Coolt! Gillar Blomkamps filmer, sköna med influenser från Sydafrikansk kultur. Väldigt uppfriskande i jmf med Hollywood-bruset som man kan utan och innan sen länge

Medlem

Nice! Jag såg Chappie i helgen. Gillade den, och District 9 är ju riktigt bra så detta ser jag fram emot!

Medlem

Smått off-topic: Får inte glömma att Terri Tatchell har hjälpt till med Neil Blomkamps hittills två bästa filmer(enligt mig;. District 9 som är den bästa Sci-fi filmen på många år och Chappie. Neill gjorde inte lika bra ifrån sig med Elysium som han skrev själv. Gissar på att Terri är en nyckel till att göra suveräna filmer tillsammans med Neill.

On topic: Teaser trailern verkar väldigt lovande.

Medlem

Jag gillar Blomkamps filmer. De är alltid visuellt och tekniskt tilltalande. Snygga helt enkelt. Däremot så kan de ibland tappa en del i innehåll. Elysium till exempel kändes lite tom innehållsmässigt. Mer samarbete med någon som kan driva storyn så tror jag det kan bli riktigt bra.

Medlem

Att de skrotade Alien 5 i förmån för Alien: Covenant. I min mening den sämsta film som gjorts på mycket länge.

Medlem
Skrivet av Jaxz:

Att de skrotade Alien 5 i förmån för Alien: Covenant. I min mening den sämsta film som gjorts på mycket länge.

Hey, det är inte första gången dom har gjort ett misstag med den filmserien!
http://www.vulture.com/2017/05/william-gibsons-never-filmed-a...

Stackars niell.. kämpar på som en tok. Han och Max Landis är ljusen i det mörka, reklamsponsrade Hollywood. Josh Trank släckte dem tyvärr. :/ mycket lovande regissör... eh vänta... Trank ska göra Al Capone film med Tom Hardy? Yes!!

1
Skriv svar