Om Donald Trump skulle döpa spel...

Robot
Om Donald Trump skulle döpa spel...

... skulle det bli ungefär så här.

#covfefe, #trump


Medlem

Haha driv gärna om Trump, men fan vilken tråkig drivning! xD

Medlem

"Mass Effet".


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

Mannen fick ju uppenbarligen en stroke medan han skrev det där twittet, sjyst att sparka på någon som redan ligger ner!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av kaealy:

Mannen fick ju uppenbarligen en stroke medan han skrev det där twittet, sjyst att sparka på någon som redan ligger ner!

Haha, jag skulle nog inte påstå att USA:s president ligger ner. Och om han faktiskt hade fått en stroke hade vi nog inte gjort narr av honom. Han är ju ökänd för grodor på Twitter.


signatur
Medlem

Trodde man skulle slippa den här meme-skiten på FZ.
Guess not.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Avstängd
Skägg.
10 Chambers

@Sebastian V: "Chefredaktör har läst om covfefe hela dagen, får en snilleblixt*, fnissphotoshoppar en kvart**"

*Om det var en snilleblixt är uppe för diskussion.

** En kvart efter arbetsdagen


signatur
Gnällkuk

Jag kan ju förstå att NFS oficiella Twitter-konto är snabba och hakar på det som ändå håller på att lägga ut teasers inför avtäckandet av nästa spel i serien på fredag, det är ju antagligen väldigt mycket gratisreklam. Men var det verkligen SÅ kul för en artikel här?

https://twitter.com/NeedforSpeed/status/869843167113359361


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av tricky:

Jag kan ju förstå att NFS oficiella Twitter-konto är snabba och hakar på det som ändå håller på att lägga ut teasers inför avtäckandet av nästa spel i serien på fredag, det är ju antagligen väldigt mycket gratisreklam. Men var det verkligen SÅ kul för en artikel här?

https://twitter.com/NeedforSpeed/status/869843167113359361

Haha, NFS var uppe som förslag när vi brainstormade på Slack. Jag som tyckte jag var så clever.

Jag tyckte det var kul...


signatur
Medlem
Releasehästryttare
Medlem

Sluta gnäll?

Medlem

Trumps felskrivning har fått mer uppmärksamhet än Kathy Griffin som poserade framför kameran med hans avhuggna huvud. Säger en hel del om dagens medier.

Medlem

varning för Trump-snowflakes som inte tycker man för skoja om eller kritisera mannen, det finns tydligen många av dom här i norden också har jag märkt.

Skribent
Skrivet av Bojkott:

Trumps felskrivning har fått mer uppmärksamhet än Kathy Griffin som poserade framför kameran med hans avhuggna huvud. Säger en hel del om dagens medier.

Sjukt intressant om något! Internet är en magisk plats.


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem
Skrivet av waeress:

varning för Trump-snowflakes som inte tycker man för skoja om eller kritisera mannen, det finns tydligen många av dom här i norden också har jag märkt.

Finns gott om material att använda om man vill driva med politiker utan politisk agenda. Nu är vänstermedia istället förutsägbara nog att följa samma hjulspår som vanligt med narrativet att "republikansk president = dum". Kritiken handlar för övrigt inte om vad eller vem man "skämtar om" utan snarare om agendan bakom "skämten" samt vad man sopar under mattan.

Medlem

Skönt att sätta sig med en färsk kopp covfefe och köra igång sitt favoritspel.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Trumps felskrivning har fått mer uppmärksamhet än Kathy Griffin som poserade framför kameran med hans avhuggna huvud. Säger en hel del om dagens medier.

Som att han är USAs president, och hon är för Sverige en rätt okänd komiker?

Medlem

Tycker det är oerhört roande att folk verkligen tror att det är Trump som sitter och twittrar

Medlem

Toppen. Ska man inte ens kunna läsa om datorspel utan att bli påmind om Citrus-Hitler? Nytt lågvattenmärke, FZ.

eld
Medlem
Skrivet av neohasse:

Tycker det är oerhört roande att folk verkligen tror att det är Trump som sitter och twittrar

När det kommer massa bittra kommentarer om fake news och orättvisa från trumps egna twitter konto så är det garanterat trump som twittrar, när det kommer välskrivna kommentarer på POTUS kontot så är det oftast white house PR.

Skägg.
10 Chambers

@MaxWarp: Haha, Citrus-Hitler...

Och, ja, det här var tydligen inte så uppskattat. Lesson learned. Sad.


signatur
Medlem

Äh,Trump är det bästa som hänt på länge.Många bittra trynen här inne och i Sveriges media.Det är riktig humor!


signatur

More COOP for the masses

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

@MaxWarp: Haha, Citrus-Hitler...

Och, ja, det här var tydligen inte så uppskattat. Lesson learned. Sad.

Jag tyckte att det var så där tråkigt-att-det-blir-roligt! Haha

Sad.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av erikcedervall:

Sjukt intressant om något! Internet är en magisk plats.

Den magiska platsen har ett annat namn: vår kollektiva verklighet. Men ja; den är magisk även om den är hemsk ibland

Medlem

@kebbe: Men i det här fallet skämtar man ju mest om agendan bakom mannen och samt allt som sopas under mattan; för att lätta på den deprimerande verkligheten som är resultatet.
Så...det är ju samma sak fast med olika hjärnor som tolkar verkligheten.

Skägg.
10 Chambers

@Mortaigne: Ja, var ju lite det som var tanken


signatur
Medlem

Oh wow. Trump-anhängare är mer lättkränkta än "social justice warriors". Lite förvånad att det finns så många Trump snowflakes i Sverige, dock.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Oh wow. Trump-anhängare är mer lättkränkta än "social justice warriors". Lite förvånad att det finns så många Trump snowflakes i Sverige, dock.

Måste missat något. ser inte någon som verkar kränkt i kommentarsfältet. Fast du kanske menar i allmänhet?

123
Skriv svar