Rising Storm 2 släppt, se 30 minuter gameplay
Kom, du älskar ju lukten av napalm på morgonen.
#red-orchestra, #rising-storm-2, #tripwire-interactive
Spelade 3h igår och kom i säng åt helvete för sent. Ruskigt ruskigt bra spel.
98kr på g2play.
Hur är det med antal spelare? Spelar fortfarande RO2 till och från aldrig problem att hitta flertalet 64 spelar servers där som är fulla
@zauii89: Jag har köpt alla Tripwires spel mer än 1 gång via steam så jag tycker jag har dragit mitt strå till stacken.
Köper alltid via G2 om det skilljer för mycket. Nya storspel går ju inte att handla på steam då dom alltid är dyrare än retail i handeln.
Смерть решает вÑе проблемы. Ðет человека, нет проблем
Najs spel, lite orolig över mängden kartor men det brukar komma lite nytt så småningom (både av tripwire och moddare). Hade nog velat ha liiiite lägre tempo men det är ett bra röjspel för folk som ändå gillar lite mer "realism". Dock kan fortfarande deploy-funktionen för maskingevär vara jävligt störig ibland, men man vänjer sig väl.
Roligt spel men förjävligt på en teknisk nivå. Ojämn framerate och jag kunde inte heller spela en hel match utan att få en disconnect. Sen om det var spelet fel eller ett problem hos mig återstår att se.
Annars riktigt bra spel med fantastisk känsla vilket gjorde problemen desto mer tråkiga.
Roligt spel men förjävligt på en teknisk nivå. Ojämn framerate och jag kunde inte heller spela en hel match utan att få en disconnect. Sen om det var spelet fel eller ett problem hos mig återstår att se.
Annars riktigt bra spel med fantastisk känsla vilket gjorde problemen desto mer tråkiga.
Testa launch options i steam -USEALLAVAILABLECORES -sm4 dom brukar hjälpa om man har problem med Unreal engine spel, dock hjälper det inte mot disconnects.
"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."
Spelade beta 7 och open beta 33h, köpte det och refounda. Crashar (2 gg på ca 1 timme), dåligt optimerat, fortfarande massa invisible walls, samt bara 3 bra (ok) banor. RO1/RO2 fan men saknar något i spelet, det är helt ok om det skulle vara early access, men för att vara ett spel släpp så känns det lite trist.
Lite Early Access-känsla tyckte jag det var.
Spelade några matcher igår och spelet kraschade en gång vid första banbytet, inget märkvärdigt.
Däremot lite väl många problem med osynliga väggar och liknande när man försöker leka sniper, och lite väl stora klumpiga snipergevärs-modeller till Vietnameserna, dvs omöjliga i CQB på trängre banor, medans US modell var ssinnessjukt smidig och enkel att hantera.
Annars har spelet mycket potential, men RO2 känns bättre på de flesta fronter än så länge.