Ubisoft lanserar ny logotyp, internet förvandlar den till en hög med bajs

Robot
Ubisoft lanserar ny logotyp, internet förvandlar den till en hög med bajs

När man efter 14 år uppdaterar sin grafiska profil är detta inte reaktionen man vill ha.

#reddit, #ubisoft


Medlem

*Design logo, Announce logo, Reflect on logo, Palmface*

Medlem

Baguette i trä för bara 17kr! Måste köpa!

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Önsketänkande.. Inte så likt... logot = "fler-arms-spetsad spiral" ju (gillar för övrigt inte ubisoft).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Skägg.
10 Chambers

@Tobbe: Kan inte heller påstå att det var det första jag såg men folk har så anal fantasi.


signatur
Medlem
Skrivet av Bennii:

Baguette i trä för bara 17kr! Måste köpa!

Det är fasen det roligaste i artikeln.

Möjligen det roligaste på FZ i år...

Inaktiv

Så jävulskt långsökt. Snacka om att se det man vill se och forcera det trotts att det inte är särskilt likt.

Skägg.
10 Chambers

@Hullken: Jag som trodde jag gjorde det roligaste igår =(


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

@Hullken: Jag som trodde jag gjorde det roligaste igår =(

Det var roligt, absolut... men en baguette? I TRÄ? För bara 17 kr?!??! Priceless!

Medlem

Vem stämmer jag?
Jag dog nästan i ett skrattanfall.

Medlem

Varför blir alla företags logos tråkigare och tråkigare?

Medlem

Haha klockrent

Medlem
Skrivet av Hullken:

Det var roligt, absolut... men en baguette? I TRÄ? För bara 17 kr?!??! Priceless!

17 kr...inte priceless...

Medlem

Jag ser en snäcka, men det är väl bara jag haha^^

Ambassadör
Xbox

Skit skall skit ha?


signatur

Jump in.

Medlem
Avstängd

Ser standard ut helt enkelt.

Medlem

Mera hat åt Ubisoft!

Medlem
Skrivet av LARRYLUKE:

Mera hat åt Ubisoft!

Varför? Är väl en av få spelstudior som försöker vara någorlunda nyskapande numera.

Medlem
Skrivet av Loxus:

Varför? Är väl en av få spelstudior som försöker vara någorlunda nyskapande numera.

Absolut, men de senaste Ubisoft spelen jag köpt, har varit allt annat än färdiga vid release. Nu är det inte bara dom som gör detta, men det känns som de är värst. Jag köper deras spel lååångt efter release om jag absolut vill spela en av deras titlar.

Medlem
Skrivet av LARRYLUKE:

Absolut, men de senaste Ubisoft spelen jag köpt, har varit allt annat än färdiga vid release. Nu är det inte bara dom som gör detta, men det känns som de är värst. Jag köper deras spel lååångt efter release om jag absolut vill spela en av deras titlar.

Visst är det dålig stil att släppa halvfärdiga spel, men tycker inte dom är värda hat för det.

Medlem

@Loxus: Nu sa jag det lite med sarkasm i åtanke, men budskapet står kvar. Nån gång måste spelarna säga ifrån till AAA utgivarna.

1
Skriv svar