Nytt Tropico avslöjat i teaser-trailer, släpps nästa år

Robot
Nytt Tropico avslöjat i teaser-trailer, släpps nästa år

El Presidente "twittrar" att det är dags att ge sig in i leken igen.

#el-presidente, #tropico


Medlem

Hmm, ser ingen video ovanför.
Bra låt dock!

Medlem

"Det krävs inte Mensa-medlemskap för att förstå att det handlar om ett nytt Tropico-spel som ska släppas nästa år."

Kan någon från Mensa förklara för mig hur Claes-Göran Hederström är bevis för ett nytt Tropico-spel?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av hansen:

Hmm, ser ingen video ovanför.
Bra låt dock!

Skrivet av Bennii:

"Det krävs inte Mensa-medlemskap för att förstå att det handlar om ett nytt Tropico-spel som ska släppas nästa år."

Kan någon från Mensa förklara för mig hur Claes-Göran Hederström är bevis för ett nytt Tropico-spel?

Här är teasern.

Medlem

Kanon, tack!
Plåstret löser inte problematiken, dock. Flera kan uppleva samma sak. Därav borde länken till trailern ligga "över"

Skribent
Skrivet av hansen:

Hmm, ser ingen video ovanför.
Bra låt dock!

Håller just på att avsluta ett race med b-uppsats så uppenbarligen fungerar inte hjärnan som den ska. Filmen är inlagd nu i alla fall.

Skrivet av Bennii:

"Det krävs inte Mensa-medlemskap för att förstå att det handlar om ett nytt Tropico-spel som ska släppas nästa år."

Kan någon från Mensa förklara för mig hur Claes-Göran Hederström är bevis för ett nytt Tropico-spel?

Claes-Göran is love, Claes-Göran is life.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Jag hoppas verkligen på något nytt. Är riktigt svag för Tropico spelen och har spelat dem allihop, men det har stagnerat som fan på senaste.

1
Skriv svar