Need for Speed: Payback avtäckt!

Robot
Need for Speed: Payback avtäckt!

Hämnd, poliser och neon – premiär den vanliga månaden.

#ea, #ghost-games, #need-for-speed, #need-for-speed-payback, #nfs


Medlem

Dags att byta namn på serien till "The fast and the much more furiousorererere."?!

Medlem

Man får ju hoppas att det blir bättre än förra NFS, styrningen i det spelet var så dålig att man nästa skrattade högt.

Men vi får väl se, jag har inga höga förhoppningar på NFS längre.

Medlem

Så något åt stilen av Need for Speed: The Run alltså? Det var ju betydligt mer story-drivet än dom flesta andra spelen i serien iaf (och jag gillade det spelet rätt mycket faktiskt!).
Får se om detta blir något att ha


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Forza Horizon 3

Vad mer behöver man?

Medlem

Borde man investera lite aktier hos EA nu?

Inaktiv

Ett solklart nej från min sida. Det syns att de vill bara mjölka ännu mer pengar från Need for Speed-serien. Alldeles för lik Fast and Furious-serien, som Hapl0 redan nämnde. Varför inte bara försöka göra om gamla, storartade titlar, så som Need for Speed III, än att skapa nya, vidriga spel?

Avstängd

Som Twitch-nörden DrDisRespect sa när Destiny 2 visades, "alldeles
för mycket Hollywood-marknadsföring i datorspelen nu för tiden".

Medlem

Men lööööl, ge mig NFS Underground 2 Remastered iställe så!

Medlem
Skrivet av PsyX:

Forza Horizon 3

Vad mer behöver man?

Horizon 3 är det bästa av alla världar i dagsläget. Dock vill jag gärna ha bättre fysik, bättre ljud och mod support i ett spel som det.

Blanda ihop allt detta: Grafiken från Driveclub, körkänslan/vehicle physics från iRacing, ljudet från Dirt Rally, softbodyphysics från BeamNG Drive, terrägdeformationen(?) från spintires, väder som påverkar körningen från Project Cars 2, detta tillsammans med Forza Motorsport laserscannade fordon. Community servers där man har olika event och även servers som enbart är för att använda mods.

Gnällkuk

Alltid älskat NFS-serien och EA har alltid haft bra trailers på sina storspel men det här är första gången jag inte blev ett dyft taggad av trailern. Har extremt låga förväntningar då Ghost dels verkar vara halvt inkompetenta och dels verkar vara helt insnöade på att göra spel som ska vara så filmiska som möjligt, skit i om spelet i sig är något bra - bara det ser coolt ut! Nä, mest själlösa NFS-spelet hitintills som det ser ut.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av totte1015:

Borde man investera lite aktier hos EA nu?

Nej, det borde du ha gjort för flera år sedan. Sedan 2014 har aktien gått upp flera hundra procent.

1
Skriv svar