Nytt kusligt alien-möte i Elite: Dangerous fångat på film

Robot
Nytt kusligt alien-möte i Elite: Dangerous fångat på film

Ett rymdskepp man absolut inte vill möta i en mörk gränd.

#elite-dangerous


Medlem

Spelare har tidigare varit vid de där strukturerna och skjutit sönder bitar för att få unika resurser. Ska bli kul att se hur det påverkar situationen.


signatur

// Bacon <3

Medlem

är vi ensamma i universum? ja, i elite dangerous! eller va? =P


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem

Thargoids och Witch space var ju de coolare aspekterna av gamla Elite och en konflikt är nog oundviklig i nya.

Medlem

2.3 gjorde mig sjukt besviken, och tror inte att 2.4 kommer imponera mig heller, dock så har utvecklarna sagt att de stora patcharna efter 2.4 kommer fokusera på de funktionerna som redan finns i spelet, att förbättra istället för att lägga till mer så det ser jag jävligt mycket fram emot. Hoppas bara de håller vad de lovar. Jag är villig att vänta.

Medlem

@Luciphear: En annan fick ju ut ca 2000 för sitt oanvända konto vid launch

150% bra bra

Sjukt trist spel btw.

Medlem
Skrivet av Elixx:

@Luciphear: En annan fick ju ut ca 2000 för sitt oanvända konto vid launch

150% bra bra

Sjukt trist spel btw.

Måste tyvärr hålla med. Jag vill älska spelet, och till en viss del gör (gjorde) jag det, men i det stora hela så är det en "shopping" simulator. Vilket skulle ju vara ok om man inte behövde sitta och vänta så jävla länge medan man flyger. Och på planetytorna finns ju inte så mycket att se heller....
Kanske sjukt kul om man spelar i en större grupp? Snackar, skojar, och sånt. Då blir det kanske som de gamla MMOs när man pratade om den "sociala" aspekte [som visserligen var kanon, men egentligen bara en ersättare för saknande/trokigt innehåll (imho), men visst, det passade många, och de som inte gillar/gillade får antagligen akzeptera detta och gå vidare till ngt annat]

1
Skriv svar