Spräng varandra i luften – GTA Online Gunrunning update är snart här

Robot
Spräng varandra i luften – GTA Online Gunrunning update är snart här

Mobila uppgraderingsstationer och missilbilar utlovas.

#gta-5, #gta-online


Medlem

Kommer bli kul som med alla GTA Online updates.

Inaktiv

En ny ö hade varit riktigt coolt, även om bara en mindre en bit ut i vattnet.

Medlem

Vore det inte bättre att dom fixar buggar först. La ner GTA helt för att det inte gick att lira det, efter varje avklarat uppdrag elr random ingame så hoppade spelet ur till skrivbordet, Detta händer endast Online. Har kikat runt på nätet, och jag är dock inte den enda personen som har detta problemet, Skapligt drygt när man har fixat en Heist OSV. Och det är endast GTA som krånglar runt med detta online besvär på min dator. Har fast bra lina och så inga problem där. Ett roligt och bra spel när det fungerar.

Medlem

Lade ner online eftersom när man kom på långt efter release fanns där inga grupper att gå med för uppdrag. En stor spökstad var allt man hade.

Medlem

Tycker de fokuserar på fel saker, hade gärna sett mer story och sådant likt lost and damned och ballad of gay tony

Medlem

Gts VI online? Slut på storartade kampanjer?


signatur

Det var detta...

Gnällkuk
Skrivet av Menige_Erik:

Tycker de fokuserar på fel saker, hade gärna sett mer story och sådant likt lost and damned och ballad of gay tony

Inga pengar


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

gratis är alltid gott. och gta online är ju helskönt, minus alla ryssar som vanligt


signatur

//monster

Avstängd

Hänger knappt med vad som är det senaste i GTA V Online.

Var kul Oktober 2013 sen tröttnade man.

Medlem

Känns som att Rockstar har helt och hållet tappat greppet om GTA och har bara gjort det hela till en enda stor rörig onlineshooter. Enkel cash grab. Kasta in en massa blaj och kalla det för en "uppdatering".... Nej, GTA har tappat allt det roliga, nu är det bara repetitivt nonsens som har mindre och mindre att göra med själva GTA, där alltid huvudstoryn hade en fokus. Nu är det precis som alla andra spel, bara en massa tråkigt online-krafs då de totalt skiter i dem som vill ha utökad single player-story. Jag hade kunnat betala 200kr för en SP-expansion och de hade inte gått minus på det öht, men det vore ju alldeles för jobbigt för dem när de bara kan skapa lite moddar...

RIP Grand Theft Auto.

Medlem
Skrivet av mrpijey:

Känns som att Rockstar har helt och hållet tappat greppet om GTA och har bara gjort det hela till en enda stor rörig onlineshooter. Enkel cash grab. Kasta in en massa blaj och kalla det för en "uppdatering".... Nej, GTA har tappat allt det roliga, nu är det bara repetitivt nonsens som har mindre och mindre att göra med själva GTA, där alltid huvudstoryn hade en fokus. Nu är det precis som alla andra spel, bara en massa tråkigt online-krafs då de totalt skiter i dem som vill ha utökad single player-story. Jag hade kunnat betala 200kr för en SP-expansion och de hade inte gått minus på det öht, men det vore ju alldeles för jobbigt för dem när de bara kan skapa lite moddar...

RIP Grand Theft Auto.

Plus att vi som spelar legit (dvs inte låter någon kasta 50 mille på oss..) i stort sett måste köpa Shark cards för att kunna använda de senare "expansionerna" eftersom priset på en bil gör att USAs försvarsbudget ser resonabel ut.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Red Dead 2 blir ett p2w MMORPG. Sanna mina ord. Guldhästar och diamantpistoler.


signatur

"Vilken jävla smäll!"

-Dynamit-Harry, ökänd psykopat

Medlem

Äsch då, inget kan mäta sig med min pansarvagn iaf, det är lungt.

Medlem
Skrivet av Necroluster:

Red Dead 2 blir ett p2w MMORPG. Sanna mina ord. Guldhästar och diamantpistoler.

Med tanke på att storyn är single player, så är det inte ett MMORPG. Jag tror inte du förstår vad ett MMORPG är.

Medlem
Skrivet av azynkron:

Plus att vi som spelar legit (dvs inte låter någon kasta 50 mille på oss..) i stort sett måste köpa Shark cards för att kunna använda de senare "expansionerna" eftersom priset på en bil gör att USAs försvarsbudget ser resonabel ut.

Exakt. Därför slutade jag med spelet (kör dock fortfarande SP) då det är omöjligt att ta del av något nytt material såvida man inte nöter 24/7 i en månad för att köpa sig nåt vettigt.

1
Skriv svar