E3 2017 - Försnacket

Robot
E3 2017 - Försnacket

Erik och Anabelle guidar dig inför årets E3-mässa med förväntningar, schema och upplägg.

#e3-2017


KoP
Medlem

Enligt tradition så blir det nog bara MS show man bänkar sig framför pga att den ligger rätt bra till tidsmässigt här i sverige. Sony's kan man kolla på i efterhand, orka gå upp 4 på morgonen. Dessutom är man lite hypad på att få höra mer om Scorpio.

Jh
Medlem

Bra försnack! State of decay 2 och Days gone hade jag glömt Ska bli kul att se dem visas upp.


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Ase
Medlem

Sony kånkar efter alla inköp av filmbolag för att vinna blueray /dvd hd kriget & microsoft satsar på pc

Skribent
Skrivet av Jh:

Bra försnack! State of decay 2 och Days gone hade jag glömt Ska bli kul att se dem visas upp.

Är väldigt taggad att se mer av Days Gone. En rättelse bara: vi kommer tyvärr inte få göra ett hands-on med det.

Däremot kan vi nog vänta oss mer gameplay från spelet!


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Avstängd

Jag är mer peppad över Nintendo's stream, jag vill se många både nya och gamla spel Smash Bros Switch, mängder Mario spel och helt nya titlar.

Metroid 4 får man inte fan glömma och önska.

Medlem

Den där dunderjuicen som Sweclockers-Linda bjöd måste ha gjort susen! Jocke passar verkligen i långt hår, och Calle ser plötsligt mycket yngre ut.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Avstängd

Det var ju kanon det här. Ser fram emot E3 jäkligt much! Håller mig för Bethesda, och tar en titt på Far Cry 5.

Frilansare

@Puscifer: Frida, men annars alla rätt!

Medlem

@Joakim Bennet: Haha, jag tittade till och med på förra artikeln för att se till att det blev rätt, så lyckas jag ändå inte. Nåväl, det finns säkert någon Linda på Sweclockers-redaktionen också.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Ser fram emot Scorpio och nya Battlefront.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Är inte Bethesda Måndag morgon kl 06:00 svensk tid och Sony Tisdag morgon Kl 03:00.
Värt också att nämna att PC Gaming show är Måndag Kl 19:00 svensk tid.

1
Skriv svar