"Nya" Pokémon till Switch är inte vad många hoppades på

Robot
"Nya" Pokémon till Switch är inte vad många hoppades på

Pokkén Tournament DX i all ära, många fans drömde om ett annat slags Switch-spel.

#pokémon


Medlem

Det var ju tråkigt.

Medlem

Det jag hoppades på just nu i alla fall, eftersom jag aldrig spelade det på Wii U. Ser hellre att de tar sin tid med att utveckla deras ”huvudserie” för att passa bättre till Switch än vad en Sun and Moon port hade gjort. Om det nu kommer till Switch det vill säga.

Medlem

Vilken säck med skit!

Berättarrösten lät som om han ringde in skiten också, BUH!


signatur

P.L.U.R

Medlem

Finns ju verkligen nada till Switch av intresse. Zelda och Mariokart. Personligen är jag inte intresserad av Splatoon 2 heller... Trodde av någon dum anledning dom skulle släppa alla Wii U spel till switch också... Mario i mängder. Mario Party med mera. Shi fick jag. Nu kommer jag sälja den så småningom och komplottera med ett PS4 Pro istället.

Medlem

Är det ingen lag på att Pokémon (riktiga Pokémon) måste släppas till en ny bärbar konsol av Nintento?


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Jag som aldrig fick chans att skaffa Pokken till WiiU är nöjd iaf. Ska absolut köpa detta till mitt Switch


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

MEG
Medlem

Den där produkten har de tänkt till om


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Men kom igen. Har det inte varit såhär ända sedan Pokemon Stadium och Pokemon Snap?
Det var faktiskt ganska väntat.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Förstår inte 3:e alternativet i pollen. Switch är ju trots allt bärbar.
Jag är överhuvudtaget inte förvånad över att Nintendo väljer att släppa en portning/remake av Pokken på Switch. Vi får nog räkna med att dom kommer porta det mesta till Switch som dom släppte till Wii U. Det tråkiga är att Switch än så länge bara har portningar och indiespel så här långt.
Känns som att det behövs något stort under E3.

1
Skriv svar