Ny Assassin’s Creed Origins-läcka understryker Egypten

Robot
Ny Assassin’s Creed Origins-läcka understryker Egypten

Det blir av allt att döma sand mellan tårna i höst.

#assassins-creed-origins, #ubisoft


Medlem

Nu när jag är mitt uppe i Witcher 3 (fantastiskt spel, kan vara det bästa jag någonsin har spelat) så börjar jag redan bli rädd över att klara det.

Vad ska jag spela då liksom?

Tror och hoppas därför att Ubisoft levererar här. Men enligt min erfarenhet så är Ubisoft grymma utvecklare när den verkligen vill, vilket jag tror att dem gör nu

Medlem

Håller också på att spela igenom Witcher 3 nu för första gången. ja det är ett bra spel men alla sidequest jag har gjort känns inte så annorlunda jämfört med vad jag har gjort i andra spel.

Medlem

Rent spontant lockar väl inte AC så mycket, dock är Egypten intressant. Får se om intresset ökar efter E3

Medlem

Den där bilden ser lika bra photoshoppad ut som den här postern till nya Transformers.

Det vill säga, horribelt. Bilden blev visst mycket större än vad jag hade räknat med.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
7700X • 7800 XT • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem
Skrivet av Lard von Bacon:

Den där bilden ser lika bra photoshoppad ut som den här postern till nya Transformers.

Vad är det du tycker ser photoshopat ut i bilden? Jag är ingen expert, men tycker den ser ganska legit ut. Du som uppenbarligen genomskådar lögnen får gärna upplysa mig och andra lekmän om varför den är fejk.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Vad är det du tycker ser photoshopat ut i bilden? Jag är ingen expert, men tycker den ser ganska legit ut. Du som uppenbarligen genomskådar lögnen får gärna upplysa mig och andra lekmän om varför den är fejk.

Jag ser klart och tydligt att karaktären är inklippt. Ljus och skuggor är inte samma som bakgrunden. På pyramiden kommer ljuset framifrån och på karaktären från höger. Tittar du på höger sida av pyramiden är det skugga där.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
7700X • 7800 XT • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

@Lard von Bacon: Pratar du om den övre bilden? Läs nyheten. Det står att den övre bilden är ett montage. Nyheten handlar om den undre bilden.

Medlem
Skrivet av Bennii:

@Lard von Bacon: Pratar du om den övre bilden? Läs nyheten. Det står att den övre bilden är ett montage. Nyheten handlar om den undre bilden.

Ja, jag pratar om den övre bilden, och jag har aldrig någonstans försökt hävda att ryktet som nyheten gäller är fejk. Jag reagerade enbart på hur fult gjort det är. Photoshop-nörd som jag är. Visade den där Transformersbilden som referens för hur uselt det kan se ut när man klipper in karaktärer i efterhand.

Alltså missförstod vi varandra. Jag kunde ha varit tydligare från början.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
7700X • 7800 XT • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

Guuu vad jag ska döda mumier Ser fram emot detta...

Egypten vetifan, känns som det blir som Uncharted då, vrida på en massa klockor i rätt ordning för att ta sig ner i en krypta som sen rasar samman femtielva gånger. Jag vill ha Assassins Creed: Tokyo! Eller Edo var väl huvudstaden "back then"

Medlem
Witcher 3 sidoquester

@Avedagreat: jag upplever att det är mycket bättre än vad jag är van vid från andra spel. Har visserligen inte spelar så mycket rollspel de senaste åren så jag har kanske en dålig referensram, men jag upplever att sidoquesterna är grymt välgjorda med bra röstskådespel och twister osv

@Espresso_Bengt: ja allt det där har man ju gjort i prince of persia också


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

@B-B-B-Banänäbrääken:

Exakt, mumier, kvicksand och vridbara sfinxhuvud, zzzzzzzz....

1
Skriv svar