Ubisoft kan inte lova att nya South Park slipper censur

Robot
Ubisoft kan inte lova att nya South Park slipper censur
Medlem

Men vafan i helvete! Ja, nån kan ju känna sig kränkt och det vore ju fruktansvärt..?

Medlem
Skrivet av Trofast:

Men vafan i helvete! Ja, nån kan ju känna sig kränkt och det vore ju fruktansvärt..?

Äh, det kanske blir bättre så. De flesta kreatörer behöver hållas tillbaka lite för att det ska bli riktigt bra.

T.ex. Star Wars 1-3 hade kanske inte blivit total dynga om Lucas inte fått göra precis som han ville.

Medlem

Fick importera förra spelet från USA, enda stället det inte censurerades på PS3, märkligt nog.

Medlem

@MaxWarp: Det är ju inte riktigt samma sätt att hålla tillbaka skaparna, detta. Visst behöver de antagligen hjälp och feedback, men ingen behöver någonsin censur.

Medlem
Skrivet av MaxWarp:

Äh, det kanske blir bättre så. De flesta kreatörer behöver hållas tillbaka lite för att det ska bli riktigt bra.

T.ex. Star Wars 1-3 hade kanske inte blivit total dynga om Lucas inte fått göra precis som han ville.

Men Star Wars 4-6 kanske hade blivit just dynga om han inte fått det


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av MaxWarp:

Äh, det kanske blir bättre så. De flesta kreatörer behöver hållas tillbaka lite för att det ska bli riktigt bra.

T.ex. Star Wars 1-3 hade kanske inte blivit total dynga om Lucas inte fått göra precis som han ville.

Tycker det är det som gör South Park till South Park.. Är så sjukt trött på att många ska vara så jävla kränkta hit och dit, väx upp förfan känner jag bara (inte menat till dig) Förstår vad du menar, men tror det blir roligast för alla South Park-fans att få allt liksom..

Medlem

Alltså jag vill minnas att Stick of truth var censurerat på PC med, när Randy blir duktigt probe-ad så dök det upp en bild där dom förklarar vad som händer. Likadant på abort-kliniken.

Medlem

Det här är så korkat. Som att censurera en porrfilm.
Vad skapades porrfilmen i för syfte? För kåta personer som vill kolla på porr där folk har sex, osv. Om man nu tar bort de sexiga så tappar det stor del av syftet det skapades för från första början. Det förstör hemskt mycket med censur enigt min mening. Det är ofta helt meningslöst då man ändå förstår vad som sägs, eller de ska föreställa. Så poängen går fram ändå, förutom i en mycket sämre upplevelse. Totalt hjärndött.

Avstängd
Skrivet av Ondska:

Alltså jag vill minnas att Stick of truth var censurerat på PC med, när Randy blir duktigt probe-ad så dök det upp en bild där dom förklarar vad som händer. Likadant på abort-kliniken.

Hm, weird.

Jag köpte mitt det PC-spelet från Greenmangaming.com och använde
nyckeln sen på Steam och det var inte censuerat på dem ställena i spelet.

Så man kanske får en ocensuerad version (USA PC-version(?)) när man
köper därifrån? Glad jag är då att jag förbokat spel #2 där också! ^_^

Medlem

Ett av få spel man verkligen ser fram emot.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

1
Skriv svar