Skynda dig! 5 miljoner Payday 2 är gratis på Steam!

Robot
Skynda dig! 5 miljoner Payday 2 är gratis på Steam!
Medlem

Tack för tipset!
/puss och kram

Medlem

Tack men nej tack.

Medlem

Finns det 5 miljoner Steam användare som inte har Payday 2?

Redaktör
Skrivet av Kajlie:

Finns det 5 miljoner Steam användare som inte har Payday 2?

Nyhet i eftermiddag: "Steam har fått 5 miljoner nya användare på en dag!"


signatur
Medlem

woho fan va nice.

Medlem

Tjosan. Gratis är gott.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

tack för tipset
så himla trevligt med dessa gratis tips
keep'em coming

Medlem

Har spelet sen tidigare, och för min del så har spelet blivit lite väl gammalt.. (AI'n är inte tillräckligt stark för 2017, grafiken känns förlegad och spelglädjen är inte längre densamma).
Jag hoppas på lite friskare vindar i Payday 3 när det väl släpps

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av ForrestFox:

Har spelet sen tidigare, och för min del så har spelet blivit lite väl gammalt.. (AI'n är inte tillräckligt stark för 2017, grafiken känns förlegad och spelglädjen är inte längre densamma).
Jag hoppas på lite friskare vindar i Payday 3 när det väl släpps

AI:n var ju horribel redan när spelet släpptes, haha. Personligen hoppas jag på en lite mer "realistisk" ton i Payday 3, där man inte mörsar ner hundratals hjärndöda poliser på löpande band. Det, samt bättre stealth-system.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

AI:n var ju horribel redan när spelet släpptes, haha. Personligen hoppas jag på en lite mer "realistisk" ton i Payday 3, där man inte mörsar ner hundratals hjärndöda poliser på löpande band. Det, samt bättre stealth-system.

Stealth systemet fungerade, sen en dag så släppte de en patch och det slutade fungera helt och hållet och på den vägen är det.

1
Skriv svar