Dirt 4 släpps i dag – kritikerkåren gillar Codemasters senaste rallyspel

Robot
Dirt 4 släpps i dag – kritikerkåren gillar Codemasters senaste rallyspel

Höga men inte fantastiska betyg.

#dirt-4, #pc, #ps4, #recension, #xbox-one


Quake-konnässsör

Har Dirt 4 support för VR? I så fall är det fortfarande exklusivt för OR, eller har de övrigt fått en del av kakan nu med?

Medlem
Skrivet av almblad:

Har Dirt 4 support för VR? I så fall är det fortfarande exklusivt för OR, eller har de övrigt fått en del av kakan nu med?

Inget VR stöd för varken Oculus eller Vive.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

lungt grabbar det kommer till Oculus och PSVR i ett 19.99 DLC och vive blir utan. *host Dirtrally

Medlem

När kommer Wreckfest till One? Var det inte våren 2017. Annars verkar Dirt ganska kul.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Quake-konnässsör
Skrivet av Seraium:

Inget VR stöd för varken Oculus eller Vive.

Det var de värsta Tack för infon dock

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

När kommer Wreckfest till One? Var det inte våren 2017. Annars verkar Dirt ganska kul.

Wreckfest är tyvrr långt ifrån färdigt. Väldigt få uppdateringar per år. De enda gångerna spelet uppdateras är när det är rea på Steam. Undrar vad Bugbear sysslar med då spelet hamnade på early access 2014. Är medveten om att spel tar tid att utveckla, men det känns inte som något fungerar som det ska bakom kulisserna.

Medlem

"DiRT 4 - Day One Edition", (Special edition), innehåller:
- DiRT 4 Main Game.
- The Hyundai R5 rally car DLC includes the exclusive Hyundai R5 rally car.
- The Team Booster Pack gives you a unique team offer, a unique engineer and two unique facilities.
- The Founder icon is displayed within the game's online lobbies, leaderboards and in the mailbox to highlight players who have supported DiRT 4 from the get go.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Freffo:

Wreckfest är tyvrr långt ifrån färdigt. Väldigt få uppdateringar per år. De enda gångerna spelet uppdateras är när det är rea på Steam. Undrar vad Bugbear sysslar med då spelet hamnade på early access 2014. Är medveten om att spel tar tid att utveckla, men det känns inte som något fungerar som det ska bakom kulisserna.

Vad jag läst nyligen så har många hoppat av. Så det är bara några utvecklare kvar som nu sliter med spelet.
Jag köpte spelet tidigt när det hade arbetsnamnet "Next Car Game". Hoppas att det blir färdigt snart.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:

Vad jag läst nyligen så har många hoppat av. Så det är bara några utvecklare kvar som nu sliter med spelet.
Jag köpte spelet tidigt när det hade arbetsnamnet "Next Car Game". Hoppas att det blir färdigt snart.

Allt jag har hört är att Bugbear har varit väldigt nära att gå i konkurs förra året. Men det verkade som de fixade det, kanske fick avskeda många. Jag köpte spelet en månad efter att det dök upp på Steam Eearly Access. Vill gärna att de blir färdiga överhuvudtaget med spelet.

Medlem
Skrivet av Freffo:

Wreckfest är tyvrr långt ifrån färdigt. Väldigt få uppdateringar per år. De enda gångerna spelet uppdateras är när det är rea på Steam. Undrar vad Bugbear sysslar med då spelet hamnade på early access 2014. Är medveten om att spel tar tid att utveckla, men det känns inte som något fungerar som det ska bakom kulisserna.

Köpte Wreckfest under förra årets Steam Summer Sale och hade väntat mig ett nytt FlatOut spel men som det tyvärr inte va. Tycker det går för sakta o segt under racen så lirar ingenting alls...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Köpte Wreckfest under förra årets Steam Summer Sale och hade väntat mig ett nytt FlatOut spel men som det tyvärr inte va. Tycker det går för sakta o segt under racen så lirar ingenting alls...

Det är olika smak och tycken.
Personligen älskar jag den tyngre fysiken, speciellt i hög hastighet då man "känner" kollisionerna och hur bilen är svårhanterad beroende på vad man har för stötdämpare m.m.

Hade inte varit helt fel av Bugbear att lägga till Flatout arkadfysiken i Wreckfest. Då hade de fått riktigt många kunder skulle jag tänka mig. Ungefär som Codemaster har gjort med Dirt 4, gamer och simulator.

Vill att det ska bli mer avancerat fysikmässigt. Som en simulator mer eller mindre. Tror det hade varit riktigt häftigt mitt bland alla racing-simulatorspel som dyker upp på spelmarknaden idag.

Medlem
Skrivet av Freffo:

Wreckfest är tyvrr långt ifrån färdigt. Väldigt få uppdateringar per år. De enda gångerna spelet uppdateras är när det är rea på Steam. Undrar vad Bugbear sysslar med då spelet hamnade på early access 2014. Är medveten om att spel tar tid att utveckla, men det känns inte som något fungerar som det ska bakom kulisserna.

Ahh vad synd. Jag tycker det verkar riktigt skoj. Precis som de äldre spelen de gjorde men med snyggare grafik.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

1
Skriv svar